خبرگزاری کار ایران

آمادگی بهزیستی برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۶۶

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آمادگی بهزیستی برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان، گفت: با توجه به مبالغ جمع‌آوری‌شده از طریق سامانه مشارکت‌های مردمی در روز عید قربان و روز پس از آن گوشت خریداری می‌شود و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدعلی رستمیان مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آمادگی بهزیستی برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان، گفت: هموطنان با مراجعه به مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و کودکان تحت نظارت بهزیستی و همچنین ادارات این سازمان در سراسر کشور نذورات عید قربان خود را اهداء کنند.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نذورات مردمی در اسرع وقت در اختیار مددجویان و نیازمندان در مناطق محروم قرار خواهد گرفت، افزود: سازوکار لازم در این بخش پیش‌بینی شده است و طی روز عید قربان و روز بعد از آن نذورات در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار خواهد گرفت. همچنین در این طرح نیاز نیست که اهداءکنندگان مبلغ کامل یک گوسفند را پرداخت کنند و در واقع هر مبلغی که نیاز باشد اهداء کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ مشارکت‌های مردمی بهزیستی برای جمع‌آوری نقدی نذورات مردمی در عید قربان، در پایان یادآور شد: هموطنان می‌توانند هر مبلغی که مورد نظرشان است از طریق درگاه‌های اینترنتی واریز کنند ضمن اینکه با توجه به مبالغ جمع‌آوری‌شده از طریق این سامانه طی روز عید قربان و روز پس از آن گوشت خریداری می‌شود و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز