خبرگزاری کار ایران

وارثی خبر داد:

واگذاری 92 درصد خدمات بهزیستی قزوین به مراکز غیردولتی

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۷۴

مدیرکل بهزیستی قزوین با اشاره به ارائه 150 خدمت توسط این اداره کل گفت: 92 درصد این خدمات به مراکز غیردولتی برون سپاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی در همایش راهبردی نظارت بر عملکرد مراکز غیردولتی بهزیستی قزوین از مدیران این مراکز به عنوان سرمایه اجتماعی سازمان یاد کرد و افزود: بهزیستی استان 368 همکار دولتی و هزار و 700 همکار غیر دولتی دارد که بخش عمده خدمات را همکاران غیر دولتی ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس تنظیم بخشی از مقررات دولت، بهزیستی برای 13 فعالیت شامل مهد کودک، توانبخشی، مشاوره و مددکاری، انجمن ها و سایر مراکز صلاحیت صدور مجوز را دارد.

وارثی ادامه داد: امسال در معاونت مشارکت های مردمی که دبیر نظارت بر مراکز غیردولتی است 446 مورد موافقت اصولی، پروانه فعالیت و تاسیس صادر شد و در حال حاضر 325 مرکز غیردولتی فعال هستند.

وی اظهار داشت: بهزیستی استان خدمات خود به جامعه مددجویان و 110 هزار عائله آنها را با 2 رویکرد پیشگیری و توانمندسازی و مداخله ای ارایه می کند که اگر در این میان مراکز غیردولتی نباشند امکان ادامه خدمت به این میزان جمعیت وجود ندارد.

وی با اشاره به چهار سطح بازدید از فعالیت این مراکز گفت: در سال جاری 751 بازدید ستادی و هزار و 321 بازدید شهرستانی از این مراکز انجام شد.

وارثی افزود: در بین 325 مرکز غیر دولتی طی سال جاری شاید فقط کمتر از 10 مرکز مورد اخطار قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز