خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی:

فرهنگ استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال نزد مردم تبیین شود/ قهر کردن با تکنولوژی سبب معضلات زیادی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۴۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در آیین افتتاح اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی‌های رایانه ای استان البرز گفت: فرهنگ استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال نزد مردم تبیین شود.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی در آیین افتتاح اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی‌های رایانه ای استان البرز با بیان این که باید به نقطه و درجهای از آگاهی برسیم که تحولات را به رسمیت بشناسیم، اظهار کرد: درک صحیح از تحولات و بهره مندی مناسب آن از جمله مسایلی است که در دنیای کنونی باید بیشتر بدان توجه کرد و در مسیر درست و درک صحیحی از واقعیات و تحولات قرار گیریم.

ناجی ادامه داد: آن چه در دنیا در مسیر تحولات علمی و تکنولوژی اتفاق می‌افتد را باید بپذیریم و با آن مقابله نکنیم بلکه فرهنگ و استفاده صحیح از آن را باید سرلوحه برنامه ها و فعالیت های خود قرار دهیم تا دچار مشکلات حاشیه ای در این خصوص نشویم.

وی تصریح کرد: فرآیندهای لحظه ای دنیای دیجیتال و تکنولوژی مسیری است که باید با آگاهی و سواد رسانه ای در آن قدم برداشت و دستگاه ها و ادارات ذیربط باید تلاش کنند مردم را به سواد رسانه ای و تشخیص سره از ناسره مجهز کنند تا غافلگیر نشویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید همزمان با تحولات روز دنیا در این زمینه حرکت کرده و همسان با سایر ملل از تکنولوژی های روز در راستای عدم وابستگی به دیگر کشورها مسیر آینده کشور را رقم بزنیم.

ناجی اظهار کرد: قهر کردن با تکنولوژی درد را دوا نکرد و سبب معضلات زیادی شد که حالا باید آن را حل کنیم.

این مسئول گفت: متاسفانه در این موضوع اولین فکری که به ذهنمان رسید مقابله و قهر بود و به جای این که از دستاوردهای تکنولوژی در حوزه های مختلف با بومی سازی آن بهره مند شویم خودمان را از آن امکانات محروم کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری البرز در آخر اذعان کرد: باید تلاش کنیم به مردم امید دهیم و دستاوردها و فعالیت های این حوزه را به صورت روز و با ایجاد فرهنگ سازی های لازم در معرض استفاده عموم قرار دهیم و جامعه مان را به سوی استفاده اخلاق مدارانه از تکنولوژی های روز و رسانه های دیجیتال قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز