خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز در جمع خبرنگاران عنوان کرد ؛

پرهیز از وعده های ناشدنی، پوچ و توخالی در انتخابات/ مغایرت با حفظ امانت، شاکله انتخابات را مختل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۳۹۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به حفظ امانت به عنوان مهم‌ترین هدف، اظهار داشت: تمام تلاش و شکل گیری اقدامات سیاسی و ساختار سیاسی، باید در حفظ امانت مشخص شود چراکه مغایرت با این اصل شاکله کار را بهم خواهد ریخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ناجی در پنجمین ماه از حضور خود در استان البرز، طی نشستی با خبرنگاران با توجه به شروع فعالیت های انتخاباتی، گفت: در این ارتباط، مجلس قوانین خاص خودش را دارد و ناچاریم در این دوره نیز با قانون انتخابات قبل عمل کنیم و با استفاده از تجربیات افرادی که سابقه کار دارند، این انتخابات را پوشش و عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به حفظ امانت به عنوان مهمترین هدف، اظهار داشت: تمام تلاش و شکل گیری اقدامات سیاسی و ساختار سیاسی، باید در حفظ امانت مشخص شود چراکه مغایرت با این اصل شاکله کار را به هم خواهد ریخت.

ناجی اظهار داشت: در باب انتخابات، تامین شرایط نسبی برابر با حضور تمام کاندیداها، تامین امکانات برگزاری مناسب اجرا و دقت در بررسی صلاحیت در چارچوب قانون که در امر نظارت مشخص است باید کنار یکدیگر به درستی انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: رفتار و بیان انتخاباتی، کسانی که حق استفاده از امکانات را ندارد، باید رصد شود و وعده های ناشدنی، پوچ و توخالی برای جلب نظر و اخذ رای باید کنار گذاشته شود.

ناجی تصریح کرد: کاندیداها با توجه به نحوه ارائه نظر خودشان و جلب نظر مردم باید پاسخگوی اقدامات و رفتارشان باشند.

وی گفت: در ستاد انتخابات استان البرز باید ناظر اجرای برنامه باشیم و برای فراهم کردن اطلاعات، استفاده از شیوه نامه هایی که در مجموعه کشور، تجمیع می شود، لازم است.

معاون استاندار البرز، گفت: با تشکیل هیات اجرایی و حوزه های انتخابیه، برنامه‌ها و رفتارهای انتخاباتی رصد خواهد شد و با انتخاب خوبی که مردم خواهند داشت. قطعا با بینش خوب مردم شرایط بهتری رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به استفاده از اختیارات و دقت نظری که حاصل آموزش و هوشمندی و حضور مدیران، نمایندگان و ناظران خواهد شد به نرم افزار الکترونیکی مورد استفاده در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت که با این امکان، احتمال خطای شمارش آرا به صفر می رسد.

ناجی ادامه داد: اینکه هر کاندیدا چقدر در انتخابات هزینه خواهد کرد، در جای خود قابل بررسی است و با توجه به پیش بینی های قانونی، روش های بکار گرفته شده از هزینه های گزاف خواهد کاست و استفاده از پوسترها و امکانات تبلیغاتی کم هزینه جزو اهداف این دوره است. اگر در این راستا کسانی از شیوه های غیر متعارف برای جلب نظر استفاده کنند، وجه توجه نهایی، خود مردم هستند که باید با دقت نظر بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

معاون استاندار البرز، اظهار داشت: حق با مردم است و باید با انتخاب و شناخت بیشتر حضور داشته باشند و نقش رسانه ها و نهادهای مردمی در راستای شفاف سازی، مهم است. 

ناجی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر برنامه های پیشنهادی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در حوزه جوانان و پیشگبری از جرائمی همچون سرقت و اعتیاد، گفت: فعالیت های هدفمند برای کنترل مسائل و معضلات اجتماعی در البرز، مطرح است که در بحث زنان خانوار به آن می پردازیم و تلاش می شود تا منطقه ای به شکل پایلوت مشخص شود که در آنجا دستگاه ها طبق اطلاعات و آمار زنان سرپرست خانوار کارهای لازم در این حوزه را عملیاتی می کنند، امید است کارهای خوبی در آنجا انجام شود.

ناجی گفت: در حوزه سرقت های خرد در البرز نگرانی هایی داریم که امید  است با کمک شهرداری ها بتوانیم شاهد جبران کسری تعداد پارکینگ های ساختمان ها باشیم تا مواردی از جمله سرقت از خودروها، کاهش یابد.

وی به کنترل ورود کالای قاچاق اشاره  کرد و اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاق با افزایش صددرصدی گشت‌ها و  روند فعالیت کمیته هایی در این راستا، بستن برندهای غیرمجاز و کنترل آنها برای جلوگیری از ورود و فروش کالاهای غیر مجاز صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز