خبرگزاری کار ایران

آتش نشانی قزوین خبر داد:

رها سازی دست کودک 18 ماهه قزوینی از داخل چرخ گوشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۶۹

دست دختر بچه ۱۸ ماهه که به دلیل گیر کردن در چرخ گوشت آسیب دیده بود، رهاسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدیر موسی خانی معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس از بیمارستان شهید رجایی قزوین با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن دست کودک ۱۸ ماهه‌ای در چرخ گوشت خانگی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

موسی خانی تصریح کرد: هنگام حضور نیروهای امدادی در محل با توجه به شدت جراحات وارد شده به مچ و انگشتان این کودک خردسال و نیاز به کمک‌های حیاتی بیمارستانی به این کودک نیمه جان، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات امداد و نجات در حضور پزشکان نسبت به آزاد سازی دست کودک اقدام کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پس از آزاد سازی دست کودک ۱۸ ماهه از داخل چرخ گوشت، آسیب جدی به مچ و انگشتان دست وارد شده بود، ادامه داد:  بلافاصله کودک برای درمان در اختیار کادر درمان بیمارستان قرار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه این حوادث به دلیل غفلت والدین و رعایت نکردن موارد ایمنی رخ می دهد از والدین خواست در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش‌نشانی، کودک را در صورت امکان همراه با چرخ گوشت به مراکز درمانی و امدادی انتقال دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز