خبرگزاری کار ایران

در ۷۲ ساعت گذشته؛

۲۸ مورد حریق توسط آتش‌نشانان شهر باران پوشش داده شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۱۲

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی از پوشش ۲۸ مورد حریق و حادثه و خدمات ایمنی در ۷۲ ساعت گذشته توسط آتش نشانان شهر باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در ۷۲ ساعت گذشته نسبت به امدادرسانی و اطفای آتش در ۲۸ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان‌توسط آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش نشانی اقدامات لازم صورت پذیرفت.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۷۲ ساعت گذشته پاسخگوی ۱۳۸۶ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۲۸ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارایه خدمات ایمنی بدون هیچگونه خسارت جانی انجام گرفت.

وی  افزود: این عملیات ها با ۴۰ مرتبه خروج خودروی اطفایی و نجات جهت پوشش یک مورد زنده گیری پرنده، یک مورد حلقه انگشتری، دو مورد حریق خودرو، ۱۰ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و خودرو و آسانسور، ۵ مورد ضایعات، یک مورد گیر کردن خودرو داخل جوی آب، ۲ مورد استقرار خودرویی، یک مورد حریق ساختمان هنرهای سنتی و ۵ مورد خدمات ایمنی بوده است. 

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال به والدین و شهروندان توصیه کرد: کبریت و مواد آتش زا مانند نفت و امثال آنها را از دسترس کودکان دور کرده و اجازه ندهند که با آتش زدن بته ، هیزم و امثال این ها چه در محیط خانه یا پارکینگ یا در کوچه و معابر عمومی برای جان خود و دیگران و محیط زیست مخاطره ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز