خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

پوشش ۱۷ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۱۵۱

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی از پوشش ۱۷ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش نشانان شهر باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در ۴۸ساعت گذشته آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی، بالغ بر ۱۷ مورد حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی به شهروندان ارائه کردند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: مجموع این عملیات‌ها با ۴۲ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و نجات جهت پوشش یک مورد حریق تجاری، ۲ مورد حریق ضایعات، ۲ مورد حریق خودرو، ۴ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور، یک مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حریق منزل مسکونی، یک مورد حریق پست برق، یک مورد حریق گازپیک نیکی و ۳ مورد خدمات ایمنی بوده است.         

 مومنی به شهروندان توصیه کرد: امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی و توجه به امر پیشگیری از بروز حوادث و دقت در چگونگی وضعیت سیستم‌های برق رسانی منازل و اماکن مختلف روزهای بی خطری را در پیش داشته باشند.

همین گزارش حاکی است در یکی از آتش‌سوزی‌های منزل مسکونی دو خانم ۳۵ و ۶۹ ساله دچار سوختگی جزیی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز