خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر:

افزایش آگاهی مردم، کاهش حوادثرا بدنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۲۵

شهروندان می بایست جهت جلوگیری از بروز حوادث، با در نظر گرفتن نکات ایمنی در محل کار و منزل، دقت لازم را بکار گیرند، زیرا سهل انگاری و بی احتیاطی افراد زمینه ایجاد حادثه را فراهم می سازد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر گفت: حفاظت فردی در مقابل حوادثوکاهش آسیب، از اهداف آموزشهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهرستان است.

محمد علی شیرسوار، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه حفاظت فردی در مقابل حوادثوکاهش آسیب از اهداف آموزشهای امداد و نجات است اظهار داشت: شهروندان می بایست جهت جلوگیری از بروز حوادث، با در نظر گرفتن نکات ایمنی در محل کار و منزل، دقت لازم را بکار گیرند، زیرا سهل انگاری و بی احتیاطی افراد زمینه ایجاد حادثه را فراهم می سازد.

وی افزود: برای کاهش آسیب های ناشی از حوادث، باید آموزشهای ایمنی را به خانه ها ببریم و معتقدیم تنها راه کاهش حوادث، افزایش آگاهی مردم و شهروندان است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان قائم شهر، به برگزاری کلاسهای آموزشی درسطح مدارس، ادارات، دانشگاهها و اصناف اشاره کرد و گفت: با ارائه این آموزشها، پیشرفت قابل توجهی در بحثپیشگیری انجام می شود.

شیرسوار، با بیان اینکه در همین راستا، طی ۱۲ روز نیروهای ستاد بحران بیمارستان رازی به تعداد ۶۰ نفر توسط مربیان آموزش سازمان، دوره تخصصی آتش نشانی را می گذرانند ادامه داد: مواردی همچون روش های امدادونجات، تخلیه بیماران و پرسنل هنگام بروز حوادث، شناسایی مکان های پرخطربیمارستان، چگونگی بررسی و بازدید تجهیزات ایمنی و اطفایی بیمارستان وهمچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت از نظر ایمنی و نحوه مقابله با حوادثدر نقاط مختلف بیمارستان، از مباحثآموزشی است.

گفتنی است پیش از این نیز، دانش آموزان و معلمان مدارس مختلف، پرسنل ادارات، کارخانه ها و بیمارستانهای مختلف، اصناف و خبرنگاران قائم شهراز آموزشهای سازمان آتش نشانی بهره بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز