خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح جلوگیری از فعالیت تاکسی های غیرمجاز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۲۳

طرح تشدید جلوگیری از فعالیت تاکسی های زرد حمل مسافر برون شهری و تاکسی شهرهای مجاور به منظور ساماندهی و انضباط بخشی به امور حمل و نقل مسافران درون شهری و حمایت از تاکسیرانان در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: فعالیت تاکسی های پلاک عمومی یعنی تاکسی های زرد حمل مسافر برون شهری و تاکسی های دیگر شهرهای استان که به طور غیرقانونی به جا به جایی مسافر در قزوین می پردازند ممنوع بوده و با آنها برخورد خواهد شد.

اسماعیل عرشیان اضافه کرد: این نوع تاکسی های متخلف توسط نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی و عوامل راهور توقیف شده و پس از اخذ مدارک، اعمال قانون خواهند شد.

عرشیان تصریح کرد: فعالیت این گونه تاکسی ها علاوه بر ایجاد بی نظمی در خطوط تاکسیرانی، موجب کاهش درآمد تاکسیرانان قزوینی شده و نارضایتی رانندگان شهری را نیز به دنبال دارد.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی مسئولیتی در قبال تخلفات دریافت کرایه و اشیای جا مانده در این گونه تاکسی های متخلف ندارد، از شهروندان خواهشمندیم فقط از تاکسی های ناوگان سازمان تاکسیرانی مختص شهر قزوین استفاده نمایند.

وی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون، مدارک بیش از ۴۳ تاکسی غیر مجاز، شامل تاکسی های زرد رنگ خطوط برون شهری و تاکسی هایی که از شهرهای مجاور همچون تاکستان، اقبالیه، محمدیه و الوند به طور غیرقانونی در قزوین فعالیت می کردند، اخذ و اعمال قانون روی آنان صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز