خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف 118 تن گندم و کلزای غیرمجاز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۱۵

ماموران انتظامی قزوین توانستند با همکاری دستگاه قضایی ۱۱۳ تن گندم و پنج تن کلزا را که به صورت غیرمجاز انبار شده بود، کشف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین روز چهارشنبه در این خصوص گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی مأموران پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو سوله گندم در شهرستان قزوین شدند.

سردار مهدی حاجیان اضافه کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی شهرستان با حضور در محل و بازرسی از این مکان‌ها ۱۱۳ تن گندم و بیش از پنج تن کلزای انبار شده به صورت غیرمجاز را کشف کردند.

به گفته وی هیچگونه مدرک و مجوزی از شرکت غلات از سوی خریداران برای خرید و فروش گندم انبار شده ارائه نشد که در نهایت کالاهای مکشوفه به اداره جهاد کشاورزی تحویل شد.

حاجیان با بیان اینکه ارزش تقریبی مجموع اقلام کشف شده ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین انبارسازی و خروج غیرمجاز گندم از استان قزوین را مشمول پیگیرد قانونی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز