خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

۶۰ درصد معابر شهر نیشابور نیازمند مرمت و آسفالت است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۶۹۸

شهردار نیشابور گفت: با وجود تلاش های زیادی که در حوزه جذب و تخصیص اعتبارات ملی صورت می گیرد به دلیل یکسان نبودن افق نگاه ها چندان در این زمینه موفق نبوده ایم.

علی نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نیشابور ‌افزود: سال گذشته بیش از ۳۱ هزار تن و از ابتدای امسال هفت هزار تن آسفالت توسط شهرداری نیشابور تولید و مصرف شده است. 

نجفی با اشاره به وجود ۹۶۰ میلیارد ریال تراز منفی شهرداری نیشابور در سال گذشته افزود: با اجرای حدود ۶۰۰ میلیارد ریال طرح های عمرانی این تراز منفی به ۷۰۰ میلیارد ریال کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برای جداسازی آب شرب از خام جهت آبیاری فضای سبز ۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است، تصریح کرد: در بودجه ۹۸ از ردیف اعتبارات ملی هشت میلیارد ریال برای این بخش در نظر گرفته شده بود که این اعتبار به بخش دیگری اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با وجود تلاش های زیادی که در حوزه جذب و تخصیص اعتبارات ملی انجام می شود به دلیل یکسان نبودن افق نگاه ها چندان موفق نبوده ایم.

شهردار نیشابور با تاکید بر اجرای تعهدات شهرداری نیشابور برای تکمیل افلاک نما و پارک ریاضیات که از طرح‌های نیمه تمام هستند و نیازمند بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار است در ادامه بیان کرد : احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان شریعتی و کمربند جنوبی شهر از پل رحمت آباد تا محور کاشمر برای کاهش بار ترافیکی نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مهندس نجفی گفت: برای ایجاد کمربند سبز در جنوب نیشابور برای برنامه های توسعه آتی شهر و جلوگیری از هجوم ریز گردها به شهر رایزنی هایی با سازمان منابع طبیعی انجام شده تا روند واگذاری زمین تسریع شود.

وی در خصوص مکان فعلی شب بازار نیشابور با توجه به  به موارد و مسائلی که مطرح شده است عنوان کرد: مکان آن به جایگاه قبلی بازگردانده می شود تا رضایت کسبه و ساکنین مجاور شب بازار فراهم شود.

وی در پایان اظهار کرد: ۳۰ درصد از المان ها و مبلمان شهری به دلایل گوناگون مورد تخریب قرار می گیرند که باعث ایجاد هزینه اضافی برای شهرداری است و امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی شاهد کاهش این رفتارها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز