خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۸۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مهدی رازجویان در گفتگوی خبری با اشاره به اینکه ابنیه های فنی پروژه زباله سوز نوشهر احداث و حدود 5 درصد از ساخت ابنیه های فنی باقی مانده است که متولی آن شهرداری می باشد اظهار داشت:تجهیزات و امکانات مورد نیاز در محل این  پروژه آماده نصب می باشد .

وی افزود: بیش از 60 نفر در کارگاه فنی این پروژه بصورت روزانه فعالیت دارند.   

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اعلام اینکه اتمام این پروژه نیاز به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات مالی این پروژه مهم به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: شهرداری نوشهر حدود 30 میلیارد تومان به شرکت تی تی اس پیمانکار این پروژه بدهی دارد که در صورت برآورده شدن این تعهدات می توان گفت تا پایان آبان این پروژه آماده بهره برداری میشود.

رازجویان با بیان اینکه پیگیری های مجدانه استاندار تخصیص اخذ عوارض ناشی از مواد آلاینده تولیدی و شیمیایی توسط وزیر محترم صمت و هیئت دولت تصویب گردید یادآور شد : مقرر شد مبلغ هزار میلیارد تومان بابت پسماند و زباله در کشور با محوریت سه استان شمالی هزینه گردد که امید می رود با تامین هزینه های عوارض فرآیند زباله های شمال کشور و مازندران  را به سرانجام برسانیم.    

وی با اعلام اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، ادامه داد: برآنیم طی روزهای آتی با برگزاری جلسات مهمی در استان پیرامون پروژه های زباله سوز این مهم را در استان به سرانجام برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز