خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد:

افتتاح معدن مس طارم در سفر آتی رئیس‌جمهور به قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۴۴۸

استاندار قزوین گفت: معدن مس کاتدی طارم سفلی از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح در جریان سفر آینده رئیس جمهوری به قزوین خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز چهارشنبه در جریان بازدید از معدن مس کاتدی طارم سفلی افزود: این واحد معدنی می‌تواند رونق قابل توجهی به اقتصاد و اشتغال منطقه ببخشد.

وی ادامه داد: در سال رونق تولید باید کمک کنیم تا طرح‌های در دست ساخت زودتر راه اندازی و واحدهای فعال تولیدی با ظرفیت بیشتر به تولید بپردازند.

وی همچنین در ادامه سفر بر حل مشکلات و موانع پیش روی طرح معدن مس، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط تاکید کرد.

در جریان این بازدید، مسائل و مشکلات این واحد معدنی آماده بهره برداری آزمایشی از جمله تأمین برق، تسهیلات باقیمانده بانکی، راه دسترسی، معارضان محلی و سایر موارد مطرح شد.

این واحد معدنی پس از بهره برداری قادر به تولید سالانه ۱۰ هزار تن مس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، با راه اندازی این واحد معدنی که برای آن تاکنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و به گفته صاحبان آن هم اکنون هشت هزار میلیارد ریال ارزش دارد، برای ۴۵۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

معدن مس کاتدی طارم سفلی بزرگترین واحد معدنی مس کاتد در کشور است.

این معدن در حال حاضر با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و در سفر آینده ریاست جمهوری به قزوین به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز