خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

ایجاد بیش از ۷ هزار اشتغال مستقیم با راه اندازی شهرک صنعتی دارویی برکت

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۹۹۳

استاندار البرز گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی دارویی برکت بیش از ۷ هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم بهره برداری از طرح ملی شهرک صنعتی دارویی برکت که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تولید داروی کشور در البرز صورت می‌گیرد، افزود:حضور مستمر و نظارت مداوم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در البرز نگاه دولت به ارتقا سرانه های درمان و افزایش فعالیت در حوزه تولید دارو این استان معطوف شده است.

شهبازی گفت: با توجه به روند پیشرفت تولید دارو در البرز، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک این استان تامین کننده داروی منطقه و کشور باشد.

وی افزود: راه اندازی این شهرک صنعتی در راستای سیاست های نظام، منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و این شهرک بیش از ۷ هزار شغل نیز به صورت مستقیم ایجاد می کند.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز با استقرار ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۱۵۰ برند ملی یکی از استان های مولد کشور محسوب می‌شود. 

وی گفت: البرز همچنان با اتحاد و انسجام در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند و این تلاش در سالی که با توجه به منویات مقام معظم رهبری، رونق تولید نام گرفته، برای ایجاد بسترهای تولید و اشتغال مضاعف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز