خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

پلهای عابرپیاده‌ی شهر، بهسازی و ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۹۵

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علاوه براجرای پل‌های عابر پیاده در خیابان‌های مطهری‌ جنوبی، قهرمانان، بلوار باهنر جنوبی و بلوار مدرس تعدادی از پل‌های عابر پیاده سطح شهر نیز بهسازی و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، نواب قائدی در بازدید از پل‌های عابر پیاده سطح شهر گفت: نقاط ضعف و قوت همه‌ی پلهای عابر پیاده سطح شهر باید شناسایی و بر‌‌اساس چک‌لیستهای ارزیابی تهیه شده از سوی کمیسیون و استانداردهای مربوطه، پلهای دارای مشکل ساماندهی و به امکانات لازم تجهیز شوند.

وی افزود: در همین راستا آسانسور پل‌های عابر پیاده‌  بوستان آزادی، میدان دانشجو و بلوار شهید چمران به زودی تجهیز و راه اندازی می‌شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز از فراخوان ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده جدید برای عقد قرارداد و فراهم شدن مقدمات ساخت و نصب خبر داد.

وی ایمنی در تردد عابران پیاده و حفظ جان آنها در محورهای پرتردد شهر را از جمله اهداف ساخت این پلهای عابر پیاده برشمرد و افزود: در راستای افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان، این پلها بر اساس موقعیت مکانی، نیازسنجی و شناسایی نقاط پرتردد، اجرا می‌شوند.

قائدی همچنین از تجهیز برخی پلهای مکانیزه در سطح شهر به دوربین‌های کنترلی خبر داد و افزود: به منظور رصد پلها از سوی مرکز کنترل ترافیک شهرداری و نگهبانی مستقر در محل، در این پلها دوربین‌ نصب می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح مسقف‌کردن پلهای عابر پیاده در نقاطی از شهر، افزود: تاکنون پلهای عابر پیاده مقابل شهرک آرین، پارک علوی و دانشجو مسقف و به سیستم روشنایی مجهز شده‌اند.

قائدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساخت، تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده هزینه های زیادی برای شهرداری به همراه دارد اما برای حفظ سلامتی و ارتقای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز