خبرگزاری کار ایران

سید عبدالرزاق موسوی:

دریافت هرگونه نرخ خدمات خارج از مصوبات قانونی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۵۵

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی واملاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دریافت هرگونه نرخ خدمات در شیراز خارج از چارچوب مصوب ممنوع است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ، سید عبدالرزاق موسوی  با اشاره به چارچوب دریافت تعرفه در ازای خدمات ارائه شده از سوی شهرداری شیراز گفت: هیچ کس نمی‌تواند خارج از چارچوب مصوبات، مبلغی را بابت ارائه خدمات دریافت کند.

وی توجه به تناسب خدمات با تعرفه را ضروری برشمرد و بر تعیین ضابطه مناسب تاکید کرد.

موسوی افزود: مبنای قیمت‌گذاری، وضعیت فعلی، قیمت تمام شده خدمات و توجه به این امر که این خدمات جز وظایف شهرداری است یا خیر از موارد مهم در تعیین ضوابط است.

وی خواستار بررسی کارشناسی تعرفه خدمات شد و افزود : باید به گونه‌ای تعرفه‌ها در نظر گرفته شود، که حقوق مردم حفظ شود.

سید عبدالرزاق موسوی همچنین از بررسی طرح ایمن سازی مدارس غیر انتفاعی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و گفت: ایمن سازی مدارس غیر انتفاعی در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای شهر شیراز افزود: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نماینده فرمانداری، اتش نشانی،  پلیس راهور، اموزش و پرورش، نوسازی و شهرداری به منظور جانمایی مدارس غیر انتفاعی تشکیل و گزارش اقدامات را به این کمیسیون ارائه دهند.

وی افزود: استفاده مدارس غیرانتفاعی از منازل مسکونی و حضور همزمان چند ده دانش آموز در این ساختمان با خطر همراه است.

موسوی اظهار کرد: مدیران مدارس غیرانتفاعی و انجمن مربوطه به شورای شهر شیراز فراخوانده شدند و تذکرهای لازم نسبت به ایمن سازی ساختمان مدارس به آنها داده شده است‌.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مدارس غیر انتفاعی بخشی از نظام آموزشی کشور هستند که امکان تعطیلی آنها وجود ندارد اما در صورت احساس خطر نسبت به جان دانش‌آموزان حتما از فعالیت آنها در ساختمان‌های ناامن جلوگیری می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز