خبرگزاری کار ایران

با بهترین هتل های جزیره زیبای کیش آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۱۰۷

جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است. این جزیره شرایط جغرافیایی فوق‌العاده مناسبی دارد. همچنین پیشینه تاریخی و زیرساخت‌های گردشگری از دیگر دلایل محبوبیت این جزیره برای ایرانیان و گردشگران خارجی است. این جزیره مقصدهای فراوانی برای پیشنهاد دارد و می‌توانید روزها در این جزیره مشغول به گردش و لذت بردن از تعطیلات خود باشید.

اگر قصد دارید که به این جزیره برای تعطیلات و گردش سری بزنید، پس بهتر است که با اطلاعات قبلی و همچنین آشنایی با بهترین هتل‌های این جزیره سفر خود را آغاز کنید. همانطور که گفتیم زیرساخت گردشگری در این جزیره قوی است و هتل‌های خوب و باکیفیتی در کل جزیره بنا شده است. این شما و جاهای دیدنی کیش که بد نیست با آن ها آشنا شوید.

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش است. نام و معماری این هتل لوکس یادآور دوران هخامنشی است. طراحی نمای بیرون و ستون‌ها همگی به پاسارگاد و تخت جمشید اشاره دارد. طی سال‌ها حضور، این هتل توانسته به یکی از اصلی‌ترین نمادهای جزیره کیش تبدیل شود. به نحوی که بسیاری در سفر خود به این جزیره، هتل داریوش را به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری می‌بینند و این هتل تنها یک مقصد اقامتی نیست.

این هتل امکانات تفریحی و اقامتی فراوانی را برای گردشگران در نظر گرفته است. ساختار اتاق‌ها و کیفیت خدمات‌رسانی فوق‌العاده است. چندین رستوران و کافی‌شاپ هم در این مجموعه قرار گرفته که در ساعات مختلف روز خدمات‌رسان گردشگران خواهند بود. اتاق جلسات، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و زمین تنیس رایگان، از دیگر امکانات مهم این هتل بزرگ است. همچنین از نظر دسترسی، این هتل در وضعیت خوبی قرار دارد و دسترسی خوبی به مقاصد مختلف جزیره خواهید داشت. پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان هم یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره کیش است. این هتل در قسمت سیاحتی جزیره مرجانی کیش بنا شده و بسیار وسیع است. از بهترین امکانات هتل می‌توان به محل قرارگیری آن اشاره کرد. دسترسی به مقصدهای تفریحی و سیاحتی مختلف بسیار مهم است و این هتل توانسته در مکان خوبی قرار بگیرد که دسترسی گردشگران را راحت‌تر کند.

پرسنل هتل همگی رفتار حرفه‌ای و خوبی را با گردشگران خواهند داشت و کیفیت اتاق‌ها هم بالا است. کافی‌شاپ، رستوران و سفره‌خانه در مجموعه ایجاد شده است. به همین خاطر می‌توانید در ساعات مختلف روز به یکی از این قسمت‌ها سر بزنید. زمین بازی کودکان و اتاق بازی‌های کامپیوتری هم در هتل ایجاد شده است.

همچنین می‌توانید در زمان خالی خود سری به کلوپ سلامت این مجموعه بزنید. این کلوپ سلامت شامل استخر و سونا و جکوزی است. می‌توانید خستگی سفر را به بهترین نحو ممکن در کنید. بهترین قیمت بلیط هواپیما در روزهای بهاری است.

هتل ترنج کیش

با بهترین هتل های جزیره زیبای کیش آشنا شوید

هتل ترنج کیش یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین هتل‌های کیش و حتی ایران است. این هتل به دو بخش مختلف تقسیم می‌شود. یک بخش اتاق‌هایی است که بر روی آب قرار گرفته و بخش دیگر در ساحل قرار دارد. در طراحی و معماری این هتل تلاش شده که تغییری در اکوسیستم منطقه صورت نگیرد و تلاش بر این بوده که ساختمانی مطابق با استانداردهای محیط‌زیست ساخته شود.

این هتل بهترین مقصد برای افرادی است که سفر آن‌ها به کیش با هدف آرامش بوده. به دلیل دوری از مرکز شهر و قرار گرفتن در ساحلی بکر، آرامش خاصی را تجربه خواهید کرد. دور از شلوغی شهر هستید و می‌توانید از غروب آفتاب دریا لذت ببرید. اما این آرامش باعث می‌شود که دورتر از تمامی مراکز خرید باشید.

یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل، نوع طراحی اتاق‌ها است. تمامی اتاق‌های روی آب این مجموعه، قسمتی شیشه‌ای دارند. یعنی قسمتی از کف و قسمتی از سقف آن‌ها شیشه‌ای است و می‌توانید آسمان زیبا و دریا را همزمان مشاهده کنید. خدمات مختلفی در این هتل وجود دارد که می‌توانید به خدمات گردشگری همچون جت‌اسکی  و ساحل اختصاصی اشاره کرد. در زمینه غذا هم این مجموعه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها مختلفی دارد که غذای گیاهی هم سرو می‌کنند. سالن بدنسازی، زمین ورزشی و زمین بازی کودکان هم ساخته شده است.

از نظر قیمتی، هزینه رزرو یک اتاق کمی بالا است و در شلوغ‌ترین زمان‌های سال امکان رزرو تنها یک شب را ندارید. با این حال اقامت در هتل ترنج کیش تجربه‌ای باورنکردنی خواهد بود.

هتل مارینا پارک کیش

با بهترین هتل های جزیره زیبای کیش آشنا شوید

هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش است که در ساحل مرجانی واقع شده. این هتل مساحت فوق‌العاده زیادی دارد و توانسته با استفاده از عناصر زیبایی معماری و خدمات‌رسانی فوق‌العاده عنوان هتلی محشر و باتجربه شناخته شود.

همانطور که اشاره کردیم این هتل در ساحل مرجانی واقع شده. بدین ترتیب از نظر دسترسی، راحتی بیشتری خواهید داشت و به مناطق گردشگری مانند ساحل مرجانی و مراکز خرید مانند مرکز خرید مرجان دسترسی بهتری خواهید داشت. این هتل اتاق‌های فراوانی دارد و هر کدام نسبت به مشخصات خود، قیمت متغیری دارند.

خدمات گردشگری این هتل هم در درجه خوبی قرار دارد. فعالیت‌های ورزشی و سلامت مانند زمین تنیس، قایق‌سواری، سونا و استخر، جت اسکی همگی در این هتل برپا است. همچنین از دیگر خدمات هتل مانند اجاره خودرو یا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ مجموعه هم می‌توانید استفاده کنید.

اگر به دنبال سفری تفریحی هستید و قصد دارید که در کنار آرامش و تفریح، خرید هم بکنید، بهتر است که در هتل مارینا پارک کیش اقامت داشته باشید.

هتل گراند کیش

اگر به دنبال هتلی ارزان‌تر هستید که همچنان خدمات مناسبی را ارائه دهد، بهتر است که سری به هتل گراند کیش بزنید. به خاطر قیمت پایین نباید انتظار امکانات فراوانی را داشت، اما این هتل مکانی مناسب برای استراحت و جذب انرژی برای گردش دوباره است.

اگر پیش از رزرو با هتل هماهنگ شوید، می‌توانید از سرویس حمل و نقل رایگان فرودگاه به هتل هم بهره‌مند شوید. خدمات صبحانه، ناهار و شام هم در هتل موجود است. قیمت غذا نسبت به دیگر مناطق جزیره هم پایین‌تر است و کیفیت در حد مناسبی قرار دارد.

پرسنل هم بسیار خوشرو هستند و در زمینه خدمات‌رسانی و راهنمایی به شما کمک خواهند کرد. به صورت کلی هتل گراند می‌تواند با بودجه کم تجربه‌ای مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

هتل شایان کیش

هتل شایان یک هتل مناسب است که خدمات بیشتری نسبت به هتل گراند کیش دارد و قیمت هم به اندازه دیگر هتل‌های پنج ستاره نیست. بهترین امکان این هتل، منطقه قرارگیری و دسترسی آن به مناطق مختلف است. به همین خاطر اگر به دنبال دسترسی خوبی هستید، پس باید به شایان کیش سر بزنید.

اتاق‌ها همگی امکانات کافی برای اقامت همانند اینترنت و تلویزیون و وسایل بهداشتی کامل را دارا هستند. رستوران و کافی‌شاپ هم در این مجموعه وجود دارد و کیفیت خدمات‌رسانی این سالن‌ها در حد خوبی قرار دارد. اگر قصد سفر تجاری هم دارید، سالن همایش و کنفرانس هم در این هتل بنا شده.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش هم هتلی بسیار نوساز است که سال ۹۷ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. این هتل پنج ستاره هنوز در مرحله کسب تجربه است، اما همچنان با این میزان نوساز بودن، توانسته مجموعه‌ای از خدمات خوب را با هزینه‌ای منطقی در اختیار گردشگران قرار دهد.

یکی از نکات مهم این هتل، نظافت و کیفیت تمیزی است. داخل اتاق‌ها همگی وسایل و خدمات نظافت بالایی دارند. همچنین به خاطر نوساز بودن، شما با ساختمانی تازه‌ساخت روبرو هستید. باید به دسترسی هم اشاره کرد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به بقیه نقاط جزیره دارد. صبحانه هم تنوع بالا و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توان این مسئله را جزو نقاط قوت این هتل دانست.

سرویس تاکسی جلوی هتل قرار دارد و سرویس ترنفسر از فرودگاه به هتل هم در اختیار شما خواهد بود. می‌توانید با اقامت در هتل کوروش، سفری آرامش‌بخش و خوب را تجربه کنید.

هتل ویدا کیش

با بهترین هتل های جزیره زیبای کیش آشنا شوید

هتل ویدا، از دیگر هتل‌های پنج ستاره جزیره زیبای کیش است. این هتل هم تازه ساخت است و در سال ۹۶ از آن بهره‌برداری شد. از نظر قیمتی هم این هتل انتخاب‌های مختلفی را برای شما قرار داده و می‌توانید با بودجه‌های مختلف از امکانات خوب هتل بهره‌مند شوید.

این هتل دید به دریا هم دارد و باعث زیباتر شدن اقامت شما خواهد شد. تمامی اتاق‌ها هم با اینترنت پرسرعت مجهز شده و نیاز به نگرانی برای دسترسی به اینترنت نخواهید داشت. اگر با خانواده و کودک در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید از خدمات کودکان و سرویس‌های بازی هتل استفاده کنید.

اجاره ماشین، سالن بدنسازی، استخر و مجموعه آبی از دیگر امکانات مختلف این هتل است. برای صرف صبحانه، ناهار و شام هم می‌توانید سری به رستوران هتل بزنید. اگر قصد استراحت با یک نوشیدنی خوب را دارید می‌توانید به کافی‌شاپ هتل بروید و از منوی خوب کافی‌شاپ لذت ببرید.

به صورت کلی هتل ویدا، یک هتل خوب است که امکانات فوق‌العاده را در کنار قیمتی خوب به گردشگران مختلف ارائه خواهد داد.

هتل صدف کیش

از دیگر هتل‌هایی که گستره بودجه مختلفی دارد، هتل چهار ستاره صدف کیش است. این هتل از کیفیت بالایی برخوردار است و پرسنل آن همه‌روزه در تلاش هستند تا گردشگران حس راحتی و آرامش را تجربه کنند. در حقیقت تجربه گردشگری شما از ابتدای ورود به هتل آغاز خواهد شد. پرسنل هتل با یک نوشیدنی خوب از شما پذیرایی خواهند کرد.

امکانات مختلفی در این هتل وجود دارد. از این بین می‌توان به رستوران کوه نور اشاره کرد که در کنار هتل قرار گرفته و گردشگران می‌توانند با تخفیف هتل به این رستوران مراجعه کنند. همچنین هتل‌ سرویس‌های گردشگری مختلف مانند گشت در جزیره را برای مسافرین ترتیب دیده است.

با سفر به جزیره کیش می‌توانید از جاذبه گردشگری و تاریخی این منطقه دیدن کنید. این منطقه نقاط مختلفی دارد که برای سلایق مختلف جذاب خواهد بود و می‌توانید با سفر به این جزیره جادویی، یک تجربه تازه و شیرین را با تمامی اعضای خانواده تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز