خبرگزاری کار ایران

کاشت ٣٢ نهال به یاد شهدای سانچی در پارک چیتگر + عکس

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۰۳

32 نهال در پارک چیتگر به یاد شهدای نفتکش سانچی با حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت کاشته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امروز یکشنبه ٢٠ اسفند ماه، طی آئینی ٣٢ نهال به یاد شهدای سانچی در محل پارک چیتگر کاشته شد.  

در این مراسم، نصرالله سردشتی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش گفت: حادثه سانچی حدود ٧٠ روز پیش اتفاق افتاد و اکنون این دریانوردان در  کنار ما نیستند.

وی با بیان اینکه ما همیشه به یاد شهدای سانچی هستیم، افزود: حادثه ای که رخ داد عمیقا جامعه دریانوردی، مردم ایران و خصوصا نفتکش را غمگین کرد.

سردشتی گفت: بنده خودم دریانورد هستم و کاملا درک می کنم که وقتی همسران و فرزندان کنار خانواده ها نیستند چقدر دردناک است.

وی با ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا بیان کرد: امیدوارم یادشان همیشه زنده بماند.

مدیر عامل شرکت ملی نفتکش خاطرنشان کرد: امروز خوشحالم که جامعه ایران متوجه شد دریانوردی چقدر خطرناک است، این شهدا گمنام بودند، همانگونه که شغل دریانوردی گمنام است.

وی همچنین با بیان اینکه در شهرستان های دیگر از جمله  بندر شهید رجایی کاشت نهال به یاد این شهدا داشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد که با اقدامات این چنینی یاد شهدای سانچی همواره زنده بماند.

لازم به ذکر است، علاوه بر جمعی از خانواده های شهدای سانچی، کاپیتان محسن بهرامی سخنگوی شرکت ملی نفتکش، صفری مدیر عامل بانک گردشگری و ضیائی رئیس فدراسیون والیبال در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز