خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در جمع خبرنگاران:

آمادگی ایران برای تحویل گاز به امارات طبق قرارداد کرسنت/ با اعدام بابک زنجانی مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۷۰

کاردر گفت: آماده همکاری و فروش گاز به هر خریدار جدید هستیم و در مورد کرسنت نیز آماده تحویل هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی کاردر مدیر عامل شرکت ملی نفت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تولید از میدان گازی سلمان اظهار داشت: بخشی از گاز برای تولید از میادین نفتی و بخشی نیز برای فروش به امارات اعلام آمادگی کرده ایم.

وی افزود: قرارداد گازی با الهلال امارات طبق رایی که داده شده لایو است اما قرارداد جدید گازی با کشور امارات ربطی به قرارداد کرسنت ندارد و ما آماده همکاری و فروش گاز به هر خریدار جدید هستیم و در مورد کرسنت نیز آماده تحویل هستیم. 

کاردر تصریح کرد: رسما دو هفته است که اعلام کردیم که اماده تحویل گاز به امارات هستیم و آنها نیز اعلام آمادگی کرده و اعلام کرده اند که تیم فنی شان باید بررسی کنند. 

وی خاطرنشان کرد: قرارداد مربوطه لایو است و امکان تجدید نظر دارد و بحث جریمه نیز پرونده دیگری است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت درمورد احتمال اجرای حکم اعدام بابک زنجانی و امکان عدم توان برای بازپس گیری مطالبات نفت اظهار داشت: با اجرای حکم امکان بازپس گیری میسر نخواهد بود.

وی در مورد فرد جدید مرتبط با پرونده بابک زنجانی نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز