خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

شرکت گاز پیش بینی زمستان بی‌دغدغه را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۴

با برنامه ریزی‌هایی که در این منطقه صورت گرفته و عملیات‌هایی را که کارکنان این منطقه را تا به امروز انجام داده، امید است زمستان امسال مشکلی را از لحاظ تأمین گاز نداشته باشیم.

ایلنا: مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: با تلاش‌های انجام شده امید است زمستان امسال را زمستان بدون دغدغه سپری کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا الماسی که در بازدید معاون وزیر نفت از تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز سخن می‌گفت با اشاره به جایگاه این منطقه گفت: منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران یکی از مناطق پیشرو در سطح مناطق عملیاتی بوده که نیروهای متخصص و کارآزموده آن، علاوه برخودکفایی در نگهداری و تعمیرات خطوط لوله محدوده تحت پوشش، درصورت نیاز در سایرعملیاتهای تعمیراتی مناطق مختلف کشور نیز شرکت می‌نمایند.
وی منطقه ۸ را حافظ آبروی کشور در بخش صادارت و منطقه نمونه در پایداری عملیات دانست و گفت: این منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و علیرغم مشکلات و محدودیتهایی که دارند تاکنون هیچ مورد توقف عملیاتی نداشته و عملکرد تاسیسات و خطوط لوله این منطقه همیشه فعال است.
مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران اظهارداشت: با برنامه ریزی‌هایی که در این منطقه صورت گرفته و عملیات‌هایی را که کارکنان این منطقه را تا به امروز انجام داده، امید است زمستان امسال مشکلی را از لحاظ تأمین گاز نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز