خبرگزاری کار ایران

به دلیل نبود فضای مناسب ؛

احداث مرکز گذری کاهش آسیب زنان قزوین ‌از دستور کار خارج شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۷۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۷۲ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان باختند که ۷ نفر آنها زن بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر مهرام روز دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه در سال گذشته سه مورد مسمومیت ناشی از اعتیاد در حوزه کودکان ثبت شد، اظهار داشت: معمولا در طول هفته مواردی از مسمومیت به دلیل مصرف شربت متادون و مواد شبیه به آن در بیمارستان قدس ثبت می شود که آمارهای این حوزه و مسمومیت ناشی از مصرف مواد مخدر نگران کننده است.

مهرام در ادامه سخنان خود به موضوع اعتیاد دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مقابله با این پدیده از مهمترین اولویت های استان محسوب می شود که باید برای مقابله با آن از ظرفیت دستگاهها با هم افزایی بهره گرفت.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص اعتیاد دانش آموزان مباحث کمتری مطرح شده است، اظهار داشت: به زودی طی جلسه ای با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان، مباحث مربوط به اعتیاد دانش آموزان مطرح شده و اقدامات لازم برای مقابله با آن اجرا می شود.

مهرام در خصوص روند احداث مرکز گذری کاهش آسیب زنان در استان، گفت: با توجه به نبود فضای مناسب و ملزومات لازم، احداث این مرکز فعلا از دستور کار خارج شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز