خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه به مجهزترین آزمایشگاه غرب کشور تبدیل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۸۷

آزمایشگاه مرکزی استان کرمانشاه به بهترین و مجهترین آزمایشگاه غرب کشور تبدیل می شود.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت: آزمایشگاه مرکزی باید تمامی آزمایشات hightech را درحوزه درمان انجام دهد تا کلیه آزمایش ها در داخل استان انجام شود و استان های مجاور را نیز پوشش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، دکتر میر بهاری افزود: از جمله برنامه های دانشگاه برای آزمایشگاه مرکزی، گسترش فضای فیزیکی و امکانات رفاهی پذیرش برای بیماران است به صورتی که مدت زمان انتظار را کاهش داده و زمان جواب دهی را به سریع ترین شکل ممکن کاهش دهیم.

وی با اعلام این نکته که کلینیک مهدیه دانشگاه به زودی تعطیل خواهد شد، گفت: امکانات و تجهیزات این مرکز نیز به آزمایشگاه وارد خواهد شد و با اختصاص بودجه ای معادل ۱۵ میلیارد ریال توسط دانشگاه برای خرید تجهیزات می توانیم به هدف تبدیل آزمایشگاه مرکزی به مجهز ترین آزمایشگاه غرب کشور برسیم.

آزمایشگاه مرکزی از سال ۱۳۵۴ کار خود را آغاز کرده و هم اینک با یک مسئول فنی ژنتیک، ۲ مسئول فنی تمام وقت، هفت نفر عضو هیئت علمی و حدود ۷۰ نفر پرسنل مشغول خدمات دهی به مردم منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز