خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در نشست تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید خطوط لوله و مخابرات تاکید کرد:

ضرورت نوسازی و ایجاد ظرفیت در خطوط لوله نفت کشور

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۰۳

صادق آبادی گفت: از آنجایی که خطوط لوله نقش حیاتی در انتقال انرژی کشور دارد و هم اکنون نیز طول عمر آنها بالاست، بایستی به نوسازی و ایجاد ظرفیت های جدید در این صنعت توجه جدی داشت.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، طی حکمی از سوی علیرضا صادق آبادی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، مدیر عامل جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منصوب شد.

بر این اساس عباسعلی جعفری نسب تودیع و قاسم عرب یارمحمدی معارفه و به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران انتخاب شد. 

در این مراسم علیرضا صادق آبادی گفت: از آنجایی که خطوط لوله نقش حیاتی در انتقال انرژی کشور دارد و هم اکنون نیز طول عمر آنها بالاست، بایستی به نوسازی و ایجاد ظرفیت های جدید در این صنعت توجه جدی داشت.

وی با اشاره به اینکه هم‌ اکنون پروژه های مهمی چون احداث خط لوله کنار گذر تهران و خط لوله رفسنجان/سیرجان در دست اجراست، افزود: همچنین باید با انجام عملیاتی چون؛ پیگرانی، آزمایش خطوط، تعمیر و ... خطوط لوله و تجهیزات را نوسازی کرد.

صادق آبادی با بیان اینکه "همیشه برای بهتر کار کردن، بی نهایت راه وجود دارد"،  تاکید کرد:  در کنار این 2 اولویت مهم، باید بهره وری شرکت را در هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در ادامه افزود:  در دوره مدیریت عباسعلی جعفری نسب اطمینان داشتم که تحت هر شرایطی کار به نحو احسن انجام می شود و در مواقع بحران، مسائل با همکاری ایشان و مجموعه کارکنان شرکت مرتفع خواهد شد.

وی به حادثه سیل اخیر اشاره کرد و افزود:  در همین حادثه اخیر برای انتقال نفت و فرآورده در سطح کشور مشکل حادی ایجاد نشد و دلیل آن درایت و سرعت عمل مدیر و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت بوده است.

صادق آبادی برای مهندس جعفری نسب آرزوی توفیق کرد و گفت : اینکه پس از سی و اندی سال خدمت با نام نیک این صنعت را ترک کنیم افتخار و آرزوی تک تک ماست.

وی ضمن خوشامدگویی به مهندس یارمحمدی اظهار کرد : افراد در این صنعت بر مبنای شایستگی‌ها رشد می کنند، انتخاب ایشان نیز بر اساس تجارب و دانش انجام شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری همه مجموعه علاوه بر فعالیت های جاری شرکت) انتقال نفت خام و فرآورده 2 (پروژه مهم نوسازی و ایجاد ظرفیت جدید را نیز پیش ببریم.

صادق آبادی در خاتمه تاکید کرد:  اندازه گیری بهره وری فعلی شرکت و بالابردن آن و همچنین افزایش ضریب ایمنی و آمادگی شرکت نیز از جمله اهدافی است که امیدواریم با همکاری مدیرعامل جدید به این مهم دست یابیم.

در ادامه این نشست عباسعلی جعفری نسب نیز با بیان اینکه در طول دوران مسئولیت خود با تمام توان برای اعتلای صنعت تلاش کرده است، گفت:  موفقیت های فعلی شرکت را مرهون تلاش همکارانم و همچنین حمایت شخص مدیرعامل می دانم.

به گفته وی هم اکنون ضریب آمادگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در انتقال نفت و فرآورده 97 درصد است.

همچنین قاسم عرب یار محمدی نیز گفت: امیدوارم با همکاری مجموعه بتوانیم تداوم و پایداری انتقال را با توجه به اهداف زیست محیطی سرلوحه کار خود قرار دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز