خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کشور؛

احمدی زاده معاون استاندار فارس شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۸۱

با حکمی از سوی وزیر کشور، سید احمد احمدی‌زاده به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی، سید احمد احمدی‌زاده را به عنوان معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

 به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس جنابعالی به سمت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می شوید.  امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی های نیروهای لایق  و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید. توفیق روز افزون تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 سید احمدرضا احمدی زاده که پیش از این  مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس بود در شش ماه گذشته سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز