خبرگزاری کار ایران

نادر ایزدبین:

شورای پنجم البرز 2 سال از زمان خود را از دست داده/ چالش شهرنشینی رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۴۷

رئیس شورای استان البرز با عنوان اینکه شورای پنجم 2 سال از زمان خود را از دست داده، تصریح کرد: در مدیریت‌شهری به شعارها عمل کنیم و ارائه راهکار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر ایزدبین امروز در همایش روز پاک گفت: مشکلات شهرنشینی افزایش یافته که متاسفانه راهکار جدی برای آن پیدا نکردیم.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم وجود معضلات شهری، تعدادی از مدیران موضوع محیط زیست را با جدیت دنبال نمی‌کنند و تنها شعار می‌دهیم و به وعده‌هایمان عمل نمی‌کنیم.

ایزدبین تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که به‌واسطه عدم مدیریت شهری در جوامع امروزی پیش می‌آید شاهد بودیم که در هفته‌های اخیر بارش باران بحران جدی برای تعدادی از استان‌ها، همراه شد.

وی ضمن تاکید بر توجه مشکلات زیست‌محیطی با انتقاد از مشکلات ایجاد شده پروژه‌های استان، گفت: پروژه همت‌شمالی مشکلات زیست‌محیطی بسیاری در البرز بوجود آورده که از آن غافل ماندیم. 

رئیس شورای استان البرز با اشاره به اینکه باید روزهایی که در تقویم نامگذاری شده را جدی بگیریم، تصریح کرد: در مدیریت شهری به شعارها عمل کنیم و ارائه راهکار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه چالش شهرنشینی رو به افزایش است و راهکار جدی برای مقابله با آن وجود ندارد، گفت: درست نیست طبق آئین نیکانان خود با چالش‌ها مواجه شویم. باید از راهکارهای علمی برای مقابله با بحران‌ها بپردازیم. لازم است شورای‌شهر و مدیریت شهری با توجه به گذشت 2 سال از عمر 4 ساله شورای پنجم به نحوی عمل کنند که بعد از گذشت مدت فعالیت خود، کارنامه موفقی از خود به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز