خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات البرز:

۱۱۵ مورد عملیات امداد و نجات هلال احمر البرز از آغاز نوروز تا به امروز

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۸۱۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز، گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز طی ۱۱۵ عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۴۸۷ نفر در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین وطنی در جمع خبرنگاران گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ یکم فروردین الی یکم اردیبهشت ماه نجاتگران البرزی در ۱۱۵ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند 

وی افزود: از این تعداد ۶۰ مورد حوادث جاده ای، ۲۹ مورد خدمات حضوری، ۶ مورد شهری، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۶ مورد کوهستان و یک مورد نیز دریایی و ساحلی بوده است.      

وطنی اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۴۸۴ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۲۶۴ نفر، خدمات حضوری ۱۷۷ نفر، سیل و آبگرفتگی ۲۸ نفر، شهری ۴ نفر،  و حوادث کوهستان نیز با ۱۱ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۲۲ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۶۱ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات فروردین ماه، ۱۷۰ تیم عملیاتی با استعداد ۵۶۹ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۱۱۴ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز