خبرگزاری کار ایران

بورس با رشد ۸۴ واحدی شاخص بسته شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۴۵

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ادامه روند افزایشی خود با رشد ۸۴ واحدی به ۲۰۱ هزار و ۸۹۰ واحد رسید که به نوعی رقم تاریخی محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا و براساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ادامه روند افزایشی خود با رشد ۸۴ واحدی به ۲۰۱ هزار و ۸۹۰ واحد رسید که به نوعی رقم تاریخی محسوب می‌شود. همچنین شاخص کل هم وزن با کاهش ۲۴۴ واحدی به ۳۹ هزار و ۷۳۴ واحد رسید.

ارزش روز بازار در بورس اوراق بهادار تهران امروز بیش از ۷۷۳ هزار میلیارد تومان بود.

شاخص بازار اول بورس با افزایش ۴۶۸ واحدی به رقم ۱۵۱ هزار و ۶۴۴ واحد و شاخص بازار دوم بورس با کاهش یک‌هزار و ۷۳۸ واحدی به رقم ۳۳۸ هزار و ۲۹۱ واحد رسید.

همچنین نمادهای کگل، وامید، کچاد، فارس، ومعادن به ترتیب با رشد ۳۹۳، ۳۰۶، ۲۵۱، ۲۴۳ و ۲۱۶ واحد بیشترین  اثر تقویتی در شاخص بورس داشته و نمادهای فملی، شپنا با کاهش ۱۹۹ و ۱۲۴ واحد بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

نمادهای پربیننده امروز معامله‌گران بورس شامل بانک پاسارگاد،سیمان کرمان، بانک ملت، ایران خودرو، سایپا ، فولاد مبارکه اصفهان و بانک  تجارت بوده‌اند.

همچنین، فرابورس ایران با کاهش ۳۸ واحدی به رقم  ۲ هزار و ۴۵۷ واحد رسید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز