خبرگزاری کار ایران

سنجری:

شناخت و برداشتن موانع موجود یکی از راهکارهای رونق تولید است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۶۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد: در شرایط کنونی یکی از راهکارهای اصلی رونق تولید شناخت و برداشتن موانع و چالش‌‌های موجود و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در نشست با رئیس، دبیر و اعضای هیات مدیره کانون کارفرمایی انجمن‌‌های صنفی حرف استان گفت: شناخت و برداشتن موانع و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی یکی از راهکارهای رونق تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال و نقشه‌‌راه که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند از هم‌‌اکنون همه باید در جهت تحقق این شعار تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اضافه کرد: اگر رونق تولید و اشتغال نباشد آسیب‌‌های اجتماعی جامعه بیشتر خواهد شد، امروز در راستای توسعه و تقویت سه‌جانبه‌‌گرایی شما می‌‌توانید به عنوان بازوان اجرایی دولت در حوزه‌‌های مختلف به ما کمک کنید.

سنجری افزود: بخش خدمات در استان ظرفیت‌‌‌های بسیار خوبی دارد و ما در تلاش هستیم در حوزه کاری خود از این ظرفیت‌‌ها به خوبی استفاده کنیم و بیشترین ارتباط را تاکنون با شما داشته‌‌‌ایم.

وی کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی استان را الگویی مناسب برای تشکلات استان معرفی کرد و اظهار داشت: معتقدم زمانی تشکلات کارگری و کارفرمایی می‌‌توانند به رشد و توسعه دست پیدا کند که درک متقابل بین آنها وجود داشته باشد و شرایط را به خوبی درک کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه اعتقاد داریم که می‌‌توان از ظرفیت کانون حرف در فضاهای اقتصادی، حرفه‌‌ها و مشاغل خرد در بهبود شرایط کار و اشتغال به خوبی استفاده کرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی یکی از راهکارهای اصلی رونق تولید شناخت و برداشتن موانع و چالش‌‌های موجود و تقویت و توسعه مثلث سه‌‌جانبه‌‌گرایی در استان است.

سنجری یادآور شد: همه باید به سمتی حرکت کنیم تا مردم به کار و تلاش بیشتر تشویق و سوق داده شوند و در این راه باید فرهنگ‌‌سازی لازم را انجام دهیم.

همچنین عبدالله‌زاده رئیس کانون کارفرمایی انجمن‌‌های صنفی حرف استان در این نشست خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که بتوانیم در جلسات، برنامه‌‌ها و اهداف استان حضوری پر رنگ و فعال داشته باشیم. ما عاشق کار و فعالیت هستیم و امیدواریم که بتوانیم به عنوان بازوان اجرایی به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کنیم .

وی هدف خود را در این مسیر خدمت به جامعه کارگری و کارفرمایی استان اعلام کرد و ابراز داشت: در خدمت جامعه هدف کوتاهی نکرده و تلاش خود را در سال رونق تولید بیش از پیش انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز