خبرگزاری کار ایران

محمد سنجری:

باید از سرمایه کارآفرین صیانت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۵۲

جشنواره کارآفرینان برتر خراسان رضوی با حضور قربان میرزایی سرپرست استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، رییس کانون کارآفرینان برتر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به کارگران، کارآفرینان مدیران بنگاه‌های اقتصادی و مسئولان استانی در این جشنواره اظهارکرد: امروز همچون گذشته با هم بودن، همراهی کردن در مشکلات و کنار یکدیگر و با اتحاد و همدلی کار و تلاش کردن رمز موفقیت در جنگ اقتصادی است.

محمد سنجری ادامه داد: در بحث پیگیری مشکلات بنگاه‌های اقتصادی تنها دستگاهی هستیم که چنانچه برای واحد تولیدی مشکلی پیش آید از همه زودتر از آن مطلع خواهیم شد ما می‌بایست از سرمایه کارآفرین صیانت کرده و از آن حمایت کنیم.

وی افزود: دولت بسترهای لازم را برای ایجاد اشتغال و برای اینکه افراد به سمت کارهای کارآفرینانه و خلاقانه حرکت کنند در تمامی زمینه‌ها از جمله کارورزی فارغ‌التحصیلان، مهارت‌آموزی، مشاغل خانگی، اشتغال روستایی، عشایری و ... به خوبی فراهم کرده است. زمان جنگ تحمیلی همه جوانان و مردم برابر حملات دشمن با پشتیبانی و حمایت‌های همه‌جانبه خود دفاع کردند. امروز که ما در برابر جنگ اقتصادی قرار داریم همه باید همانند گذشته و دوران جنگ تحمیلی از کارآفرینان حمایت کنیم. همه باید پای کار باشیم و همراهی و حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

سنجری مهمترین هدف برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و تلاش و تعهد، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل، همکاری و هم افزایی میان فعالان عرصه اقتصادی و دستاندرکاران فضای کسب و کار اعلام کرده و گفت: امروز کارآفرینی، یک کار فرهنگی و ترویجی است و درصددیم تا الگوهای شایسته، خلاق و نوآور را به جامعه معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور دولت اقدامات بسیار خوب و بسترهای ایجاد اشتغال و کار آفرینی را با پرداخت تسهیلات فراهم کرده ولی متاسفانه فرهنگ غلط کار، عدم مهارت لازم توسط کارجویان و فارغ‌التحصیلان و نداشتن اعتماد به نفس از مشکلات پیش روی جوانان جویای کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای کار‌آفرین داشته باشیم باید تلاش کنیم خانواده‌ها، نظام تربیتی آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ... اصلاح شوند تا بسترهای لازم برای کار آفرینی در کشور مهیا و فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز