خبرگزاری کار ایران

محمد سنجری گفت:

بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی تقویت تعاونی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۶۶۲

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد درباره توسعه اشتغال، فقرزدایی و گسترش عدالت اجتماعی نقش و تاثیر فراوانی دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: آنچه در رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون از اهمیت بسیاری برخوردار است استفاده از پشتوانه مردمی و همان اعتماد اجتماعی است که با استفاده از قوانین بالا‌دستی، تعاون می تواند موجب توسعه عدالت اجتماعی،کاهش فقر و در نتیجه باعث کاهش فاصله طبقاتی شود.

وی افزود : سلامت کاری در حوزه تعاون برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی در جامعه تقویت تعاونی‌ها است.

سنجری تصریح کرد: بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد درخصوص توسعه اشتغال، فقرزدایی و گسترش عدالت‌اجتماعی نقش و تاثیر فراوانی دارد از این رو نهادینه‌سازی فرهنگ تعاون و توسعه و ترویج این فرهنگ امری واجب به نظر می رسد.

وی به نقش حمل و نقل در بخش‌های مختلف و تکمیل زنجیره‌ها اشاره کرد و افزود: در چرخه تولید و انتقال محصولات تولیدی،حمل و نقل مسافر کالاها و در بخش های مختلف صنعت،خدمات،کشاورزی این نقش به خوبی دیده می‌شود که همگی این امور نشان از اهمیت این اتحادیه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز