خبرگزاری کار ایران

فرماندار اشکذر خبر داد:

افزایش 70 درصدی اسکان مسافران نوروزی در اشکذر/وقوع تنها یک سرقت در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۵۹

محمدعلی شاه حسینی گفت: در ایام نوروز بیش از 20 هزار نفر در قالب چهار هزار و 520 خانوار در شهرستان اشکذر اسکان داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی شاه حسینی در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه بیش از 20 هزار نفر در شهرستان اسکان داده شدند، اظهار داشت: در چهار روز اول نوروز ظرفیت مدارس شهرستان تکمیل و به ناچار از ظرفیت سالن های ورزشی و حسینیه ها جهت اسکان مسافران استفاده شد که در مجموع و نسبت به سال گذشته افزایش 70 درصدی در اسکان داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه امنیتی خوشبختانه ناامنی و ایجاد مزاحمتی گزارش نشده و تنها یک مورد سرقت در محدوده جاده سنتو که با همکاری عوامل انتظامی شهرستان سارق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرماندار شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به تامین اقلام اساسی مردم در این مدت و بازرسی از واحدهای صنفی در ایام نوروز اضافه کرد: 50 مورد گشت های مشترک از رستوران های بین راهی و همچنین اتحادیه ها و اصناف مختلف انجام شده و مورد خاصی از تخلف گزارش نشده است.

وی همچنین از توزیع 127 تن شکر، قند و نبات، 48 تن سیب و پرتغال شب عید، 2 تن مرغ منجمد، 34 تن مرغ گرم خبر داد و گفت: در این مدت 18 تن برنج، 5 تن گوشت منجمد گوساله و 3 تن گوشت منجمد گوسفند در سطح شهرستان توزیع شده است.

فرماندار اشکذر همچنین از حضور 54 داوطلب در پستهای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش دواطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان، پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی واقع در پارک اشکی با همکاری 54 نفر جهت راهنمای مسافران نوروزی و توزیع نقشه گردشگری و پست امداد و جاده ای جهت خدمت دهی به مسافران نوروزی دایر شد.

شاه حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان رونق تولید عنوان کرد: امسال ششمین سالی است که شعار آن مرتبط با موضوع اقتصادی، حوزه تولید و اشتغال است و مدیران باید در عمل نسبت به برنامه ریزی، سیاست گذاری و حمایت از رونق تولید اهتمام داشته باشند.

وی گفت: شایسته است ادارات برنامه های پیشنهادی خود را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و در جهت ارتقا وضعیت شهرستان در حوزه های تولید و اشتغال ارائه دهند تا در جلسات کمیته برنامه ریزی فرمانداری مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز