خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان یزد خبر داد:

کمک 200 میلیون تومانی نیکوکاران یزدی به سیل‌زدگان/ ارسال کمک‌های اهدایی نیکوکاران به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۱۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به مشارکت مطلوب خیران یزدی در دستگیری و کمک رسانی به نیازمندان گفت: مردم نیکوکار استان یزد 200 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا مشعل چی اظهار داشت: کاروان کمک‌های اهدایی مردم نیک‌اندیش استان یزد به سیل‌زدگان ارسال می‌شود تا یاری‌گر آن‌ها در شرایط سخت باشیم.

وی افزود: در بحث کمک‌های غیرنقدی، یزدی‌های نیکوکار از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با اهدای مواد غذایی، آب معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، بخاری، کفش، البسه، تلویزیون و سایر لوازم ضروری زندگی به یاری سیل‌زدگان شتافته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه پس از وقوع سیل در کشور که موجب بروز مشکلات متعدد برای مردم در این مناطق شد، نیکوکاران با احساس مسئولیت وارد عمل شدند ادامه داد: خوشبختانه مردم نیکوکار یزد در این زمینه همبستگی مضاعفی دارند و برای یاری‌رسانی به همنوعان سیل‌زده خود در تلاش و کوشش هستند.

وی بیان داشت: همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستیم تا بتوانیم ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان، به آن‌ها در شرایط سخت زندگی کمک کنیم.

مشعل‌چی اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان یزد کماکان آماده دریافت هدایای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان کشور هستند، و نیکوکاران می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی  به سیل‌زدگان از طریق کد دستوری#۹۹*۸۸۷۷*تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه اقدام کنند.

وی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی به شماره‌حساب ۰۱۰۵۰۸۷۵۴۰۰۰۸ برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با تشکر از همدلی مردم سخاوتمند و نوع‌دوست استان یزد گفت: کالاهایی همچون آب‌معدنی، پتو، کنسرو، مواد غذائی و البسه ازجمله اقلام موردنیاز و ضروری برای خانواده‌های سیل‌زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز