خبرگزاری کار ایران

مصیب امیری خبرداد:

حافظیه در صدر بیشترین بازدید کنندگان/اسکان 3 میلیون 565 هزار و 795 نفر در واحدهای اقامتی فارس

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۳۵

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر از ابتدای تعطیلات تا پایان روز شانزده فروردین امسال از اماکن تاریخی و گردشگری فارس ،بازدید کردند.

به گزارش ایلنا مصیب امیری گفت: از 25 اسفند سال 97 تا پایان روز 16 فروردین امسال بالغ بر 1 میلیون و 250 هزار و 221 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس بازدید کردند.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال های گذشته، مجموعه ی حافظیه میزبان بیشترین تعداد بازدید کننده در ایام تعطیلات عید نوروز بوده است.

وی تعداد افراد بازدید کننده از حافظیه را حدود 324 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: بعد از حافظیه، مجموعه جهانی تخت جمشید با حدود 242 هزار نفر، زندیه با حدود 239 هزار نفر، مجموعه فرهنگی سعدی با حدود 201 هزار نفر و پاسارگاد با 123 هزار نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی قرار دارد.

امیری افزود: در مجموع 3 میلیون 565 هزار و 795 نفر در واحدهای اقامتی استان فارس اسکان یافتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس  ادامه داد: این اماکن شامل هتل، هتل آپارتمان، میهمانپذیر، کمپ موقت، کلاس درس، منازل استیجاری، چادر مسافرتی، مهیمانسرای ادارات و مراکز بومگردی و ... بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز