خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر خبر داد:

هشدار سیلاب در پلدختر/ تمامی دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده‌باش درآمدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۷۹

فرماندار پلدختر با توجه به موج دوباره بارش‌ها نسبت به وقوع سیلاب در این شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت الله دستیاری اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی و اعلام ستاد بحران استان لرستان بارش باران‌های سیل آسا از امروز برای شهرستان پلدختر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان لرستان و با ورود سامانه بارشی قوی به آسمان شهرستان طی امروز بارش باران سیل آسا پیش بینی می‌شود.

فرماندار پلدختر به آمادگی ستاد بحران شهرستان اشاره کرد و گفت: نیروهای شهرداری پلدختر و معمولان، نیروهای امدادی، بسیج، هلال احمر و نیروی انتظامی در حالت آماده باش کامل درآمده‌اند تا در صورت خسارات احتمالی به مناطق اعزام شوند.

وی در پایان از مردم پلدختر، کشاورزان، عشایر، روستاهای حاشیه رودخانه کشکان و مسافران نوروزی خواست تا جهت رویارویی با بارش باران های شدید احتیاط لازم را به عمل آوردند.

براساس این گزارش استان لرستان بیشترین میزان از سیستم پیش رو را در بین کل استان‌های کشور خواهد داشت. میانگین بارش ها در این استان طی امروز تا پایان وقت دوشنبه یازدهم فروردین ماه جاری بیش از ۱۵۰ میلی لیتر پیش بینی می شود. میزان بارش ها در شهرستان های الیگودرز، پلدختر، کوهدشت، نورآباد و الشتر فوق العاده شدید و در برخی مناطق تا مرز ۴۰۰ میلی متر در ارتفاعات ثبت خواهد شد. تمامی رودخانه‌های این استان بی‌سابقه‌ترین طغیان خود را ثبت کرده و تمامی این آب‌ها به سمت خوزستان روانه می‌شود. عشایر و چوپانان در اسرع وقت در مکان‌های امن اسکان داده شوند. به مسافران نیز هشدار داده شده که حتی المقدر وارد جاده‌های این استان به خصوص نیمه جنوبی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز