خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان تأکید کرد:

باید آمار تلفات جاده ای را را به صفر نزدیک کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۵۰

با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و آغاز بارش برف و باران، ‌ هماهنگی و آماده باش کلیه دستگاه‌های ذیربط ضرورت دارد.

ایلنا: محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در پنجمین جلسه کمیته ایمنی استان، گزارش تصادفات و تلفات ناشی از آن و عملکرد کمیته فرهنگ سازی دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، معاون عمرانی استانداری ضمن ابراز خرسندی از آمار روبه کاهش تلفات جاده‌ای، تحقق این مسئله را نشانگر اقدامات و فعالیت‌های مستمر دستگاه‌های ذیربط دانست.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های گسترده استان اصفهان، آمار موجود انتظارات را برآورده نمی‌کند و باید با فعال نمودن کارگروه‌های زیرمجموعه کیته ایمنی، آمار تلفات را به صفر نزدیک کنیم.

طرفه تأکید کرد: کارگروه‌ها باید با توجه به محدودیت اعتبار، اولویت بندی نموده و با تدوین برنامه‌های مشخص و پیگیری مستمر آن، در راستای ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل گام برداشته و حمل و نقل ایمن را در استان رقم زنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش آموزش در ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و کمک به کاهش آمار تصادفات، ‌اظهار داشت: با توجه به زمینه مساعد شهروندان اصفهانی برای پذیرش مسائل آموزشی، ‌فرهنگ سازی در حد و اندازه پتانسیل استان نیست.

معاون استاندار اصفهان اذعان داشت: برای رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص فرهنگ ترافیکی، لازم است این مسئله در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و آغاز بارش برف و باران، ‌ هماهنگی و آماده باش کلیه دستگاه‌های ذیربط ضرورت دارد.

محمدعلی طرفه خواستار اولویت بخشی اجرایی به موضوع ایمن سازی نقاط پرحادثه درون شهری و برون شهری و استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت جاده‎‌ای شد.

وی در پایان در خصوص نظارت بر نحوه فعالیت شرکت‌های مسافربری و انجام معاینات فنی ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز