خبرگزاری کار ایران

قربانی خبر داد:

برای اولین بار 100 پلاک گذرموقت در تایباد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۳۲

فرمانده انتظامی تایباد از صدور 100 پلاک گذر موقت برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری پلاک ‌گذر موقت برای سهولت بیشتر شهروندان در شهرستان انجام گرفته و این در حالی است که قبلا مالکان خودروهای گذرموقت برای دریافت پلاک باید به مشهد مراجعه می‌کردند.

وی به صدور و تعویض 8 هزار گواهینامه خودرو  اشاره کرد و افزود: تعویض پلاک، نصب و تحویل پلاک جدید را از مهمترین اقدامات پلیس راهور در سال 97 اعلام کرد.

سرهنگ قربانی مطرح کرد: همچنین بیش از سه هزار خدمات جانبی در حوزه تخصص راهنمایی و رانندگی این فرماندهی از ابتدای امسال انجام شده است.

وی با اشاره به کاهش 12 درصدی تلفات جانی در تصادفات درون شهری و برون شهری گفت: فرهنگ‌سازی پلیس و همکاری شهروندان سبب کاهش 5 درصدی تصادفات در این شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی تایباد 5 جرم اصلی در این شهرستان را این‌گونه معرفی کرد: نزاح و درگیری‌های خیابانی، اعتیاد، تلفات جاده‌ای، فضای مجازی و کلاهبرداری‌های اینترنتی و سرقت به ترتیب دارای اولویت هستند.

وی افزود: همچنین در بحث گذرنامه، مسافران ورودی به کشور از طریق مرز دوغارون امسال 27 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

قربانی همچنین از موفقیت پلیس تایباد در کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: با تلاش ماموران در این شهرستان 18 درصد از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

پلیس گذرنامه این فرماندهی از ابتدای سال تاکنون در بحث کشف جعلیات مدارک شناسایی در بین گذرگاه‌های کشور رتبه نخست را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز