خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مرگ و مسمومیت 12 نفر براثر مصرف مشروبات الکلی در بوکان/حال یک نفر وخیم است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۸۷۰

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آ‌ذربایجان غربی از مرگ 3 نفر براثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مصرف مشروبات الکلی در بوکان طی 24 ساعت گذشته جان 3 نفر را گرفت و سبب بستری 9 نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های ارومیه و بوکان شده است.

وی افزود: تاکنون 12 نفر بر اثر شرب مشروبات الکلی دست‌ساز به بیماستان‌های بوکان مراجعه کردند که سه نفر از مسموم شدگان فوت شدند و یک نفر دیگر در کما به سر می‌برد.

رئیس مرکز کنترل حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در طول 48 ساعت گذشته 12 نفر به دلیل مسمومیت با الکل دست‌ساز و تقلبی به بیمارستان دکتر قلی‌پور بوکان مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

وی بیان کرد: ‌از مجموع افراد مراجعه کننده به بیمارستان بوکان 9 نفر از آنها روز گذشته -سه‌شنبه 14 اسفندماه- مراجعه و سه نفر دیگر امروز مراجعه کردند که همگی آنها پس از انجام اقدامات اولیه درمانی لازم در بیمارستان ادامه درمان به بیمارستان آیت الله طالقانی ارومیه انتقال یافتند.

بهرامی اظهار داشت: از این تعداد پنج نفر دچار مشکل شدید بینایی شدند. سن یکی از فوت‌شده‌ها نیز 39 سال است که در هنگام درمان فوت کرد.

در همین رابطه فرمانده نیروی انتظامی بوکان نیز عنوان کرد: این افراد در شهرهای همجوار بوکان اقدام به خرید مشروبات الکلی کرده بودند که موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز