خبرگزاری کار ایران

اکرم نجفی خبر داد:

کسب رتبه دهم سومین المپیاد علمی دهیاران کشور توسط دهیار روستای ولازجرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۷۳

اکرم ن‍‍جفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین از کسب رتبه دهم سومین المپیاد علمی دهیاران کشور توسط اقای سعید فرد سلیمانی دهیار روستای ولازجرد بخش اسفرورین شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش علمی و شغلی دهیاران کشور، مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدام به برگزاری سومین المپیاد علمی آموزشی دهیاران کشور نمود که در تاریخ ۲۹ بهمن ماه به میزبانی استان البرز برگزار گردید و با اعلام نتایج آن آقای سعید فرد سلیمانی دهیار روستای ولازجرد از توابع بخش اسفرورین شهرستان تاکستان موفق به کسب رتبه دهم کشوری گردید‌.  

نجفی ضمن تقدیر از تلاش دهیاران برگزیده استان؛ کسب این موفقیت را به دهیار برگزیده استان تبریک گفته و کسب این رتبه را افتخاری برای خانواده بزرگ دهیاری ها و امور روستایی استان قزوین دانست.

این‌مقام‌مسئول در ادامه تعداد کل شرکت کنندگان در این المپیاد را 37 هزار دهیار از سراسر کشور بیان کرد و افزود: از این تعداد شرکت کننده در مرحله اول، 231 نفر به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند که 10 نفر اول با کسب رتبه های برتر بعنوان دهیاران نمونه کشور معرفی شده و مورد تشویق قرار خواهند گرفت. ایشان همچنین هدف از برگزاری آزمون های مکاتبه ای دهیاران را کاهش هزینه های آموزشی و ارتقا توانمندی های شغلی و تخصصی دهیاران و آشنایی آنان با شرح وظایف خود در قالب سرفصل های قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی، طرح ها و پروژه های عمرانی، بودجه و امور مالی و معاملاتی، مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز، مدیریت بحران و محیط زیست و پسماند برشمرد.

وی در پایان با اشاره به نقش سازنده آموزش در توسعه و آبادانی روستاها و پیشگیری از تخلفات ناشی از عدم آگاهی، اظهار امیدواری کرد در سال های آتی شاهد کسب افتخارات بیش تر توسط دهیاران استان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز