خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

امدادرسانی به 445 حادثه دیده در برف و کولاک آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۰۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۴۴۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

رضا مسافر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته در ۵ محور ارتباطی استان امدادرسانی به حادثه دیده‌ها انجام‌ شده است.

وی افزود: در نقده ۶۳ خودرو گرفتار برف و کولاک شده بودند و ۲۵۲ نفر حادثه دیدند که توسط ۶ تیم امدادی متشکل از ۲۲ نفر داوطلب و ۱۲ پرسنل امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابراز کرد: در محور تکاب گردنه مایین بلاغ نیز یک دستگاه اتوبوس به همراه ۹ نفر دچار حادثه شدند که یک تیم امدادی متشکل از ۴ نفر داوطلب و یک پرسنل امدادرسانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مهاباد نیز ۹ دستگاه خودروی گرفتار برف و کولاک توسط یک تیم امدادی متشکل از ۳ نفر داوطلب و یک نفر پرسنل به ۳۶‌نفر امدادرسانی شدند.

مسافر با بیان اینکه در محور اشنویه ۳۶ دستگاه خودرو متوجه حادثه شدند، ابراز کرد: ۱۴۴ نفر در این خودرو ها دچار حادثه شده بودند که ۳ تیم امدادی متشکل از ۱۳ نفر دواطلب و ۳ نفر پرسنل به امدادرسانی پرداختند.

وی تصریح کرد: در محور چالدران نیز یک دستگاه خودرو دچار حادثه شده بود که ۴ نفر حادثه دیده داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، بیان کرد: همچنین در این امدادرسانی ها ۲۰ پتو، ۳۲ بسته غذایی، ۱۰ بسته بیسکوئیت، یک بسته خرما و ۱۰ بسته آب معدنی توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز