خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم عنوان کرد؛

اجرای 47 پروژه عمرانی با اعتبار 185 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۸۳۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، از اجرای 47 پروژه عمرانی با اعتبار 185 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ؛مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی این شرکت، اظهار کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

وی افزود: از ابتدای امسال 47 پروژه عمرانی با اعتبار 185 میلیارد ریال تا پایان بهمن ماه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی اجرا شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: بر این اساس تعداد 47 پروژه عمرانی از قبیل برق، راه و ابنیه، روشنایی، آبرسانی و مخابرات برای صنعتگران به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: حمایت تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می رسند.

مهدی زاده مقدم بیان کرد: استان ظرفیت های مناسب اقتصادی فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه ها، زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم شده و از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید واشتغال‌ پایدار استفاده می شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: هم اکنون 45 درصد از صنایع، 40 درصد از اشتغال صنعتی و 24 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که زمینه تولید و اشتغال را با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال، فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز