خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

احداث شهرک تخصصی نساجی البرز یک ضرورت است/ لزوم همیاری رسانه ها در فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۶۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به مطالعات جانمایی و ایجاد شهرک نساجی در البرز گفت: با توجه به استقرار بیش از 188 واحد نساجی در البرز، اعتقاد دارم احداث شهرک تخصصی نساجی در البرز، یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در همایش صنف و صنعت پوشاک و نساجی استان البرز که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد دارم اگر قرار است شهرک تخصصی نساجی ایجاد شود قطعا جایگاه آن استان البرز است چراکه 188 واحد تولیدی نساجی موفق و بزرگ در این استان، مشغول فعالیت هستند.

وی با عنوان اینکه انگیزه، شور و اشتیاق در حوزه نساجی البرز وجود دارد، تصریح کرد: تسریع احداث شهرک تخصصی نساجی استان البرز یک ضرورت است که می تواند با همت و حمایت نمایندگان مجلس و مسئولان استانی، محقق شود و با توجه به مشخص شدن زمین این شهرک، تنها پیگیری مجدانه، نیازمند است. 

وی افزود: اعتبارات بسیار خوبی برای سال آینده در حوزه کمک‌های فنی به استان تخصیص داده شده و این آمادگی را داریم که تسهیلات کافی به سمت صنعت نساجی و پوشاک هدایت کنیم.

شاهمرادی اذعان داشت: تحریم و افزایش نرخ ارز، شرایط معکوسی برای واردات پوشاک، رقم زد و این فرصت مناسبی خواهد بود برای رشد و توسعه صنعت نساجی و پوشاک کشور که باید غنیمت شمرد.

رئیس سازمان صمت البرز، علاوه بر بحث برند سازی بر فرهنگ سازی نیز تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است مصرف کالای ایرانی در فرهنگ جامعه ایجاد شود و شرایط فعلی می تواند فرصت خوبی برای تکیه بر تولید داخلی و توسعه صنعت نساجی باشد.

رئیس سازمان صمت البرز، گفت: با توجه به تهدیدات ناشی از تحریم، تولیدکنندگان در بخش تهیه مواد اولیه و مواد رنگرزی با مشکل روبرو هستند اما تلاش خواهیم کرد با تولید داخلی، استفاده از پوشاک ایرانی را ترویج دهیم و در این راستا برای ایجاد زیرساخت و احداث شهرک نساجی، تلاش می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز