خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

حضور مولد بانوان در عرصه صنعت چشمگیر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۷۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از حضور تعیین کننده و چشمگیر بانوان در حوزه صنعت، اقتصاد و تجارت استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در خصوص نقش و حضور زنان در عرصه اقتصادی کشور در سال‌های اخیر گفت: طی سال‌های پس از انقلاب، تغییرات چشمگیری در ارتباط با مشارکت زنان در حوزه‌های صنعت و تجارت داشته‌ایم که شاهد اصلی این مدعا حضور سازنده زنان کارآفرین در این بخش‌هاست.

وی در ادامه بر اهمیت مشارکت زنان کارآفرین در طرح‌های مهم صنعتی و تجاری تاکید کرد و گفت: عهده‌داری مسئولیت بنگاه‌های اقتصادی پرتوان مشتمل بر دانش‌بنیان و یا تولیدی ازجمله این موارد است که در استان البرز نمونه‌های زیادی از آن را داشته‌ایم و در جریان سفر وزیر صنعت به استان البرز نیز یکی از واحدهایی که مربوط به فعالیت بانوان کارآفرین است مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه افزود: تعداد بانوان تحصیل‌کرده و کارآفرینی که در واحدهای صنعتی مشغول بکار شده‌ و عهده‌دار پست‌های کلیدی و حساس هستند نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

شاهمرادی در خاتمه افزود: با فعالیت گسترده بانوان هم اینک حضور آنها در بخش صنعت و تجارت نه تنها تثبیت شده است بلکه باید سهم بیشتری به بانوان در حوزه های مدیریتی و کارآفرینی تخصیص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز