خبرگزاری کار ایران

آیت الله میرباقری:

مردم مومن باید با هوشیاری از مکر دشمنان آگاه باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۵۷

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان تاکید کرد که مردم مومن باید با هوشیاری از مکر دشمنان آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله محمدمهدی میرباقری امروز با حضور در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر کرج گفت: حضور مردم بزرگترین عبادتی است که نشان دهنده استواری جامعه در دفاع از کلمه حق است.

وی ضمن قدردانی از حضور شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم طی چهل سال انقلاب اسلامی، همواره همراه و یاریگر نظام جمهوری اسلامی بودند و با وجود مشکلات اقتصادی در تمام مراحل در صحنه حضور داشته و امروز نیز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، حمایت خود را از انقلاب اسلامی، اعلام کردند. 

وی به جاهلیت گذشته تا امروز بشر، اشاره کرد و افزود: بت‌های مشرکان در اثر جاهلیت رشد می‌کنند و از گذشته تا امروز ادامه دارد آن‌چنان که از دنیای چوب و سنگ‌ها به دنیای تکنولوژی رسیده است اما مردم مومن باید با هوشیاری از مکر دشمنان آگاه باشند. 

آیت الله میرباقری با اشاره به آیات و روایات اسلامی، تصریح کرد: زندگی موحدین و کفار با هم جمع نمی‌شود و در قرآن آمده تا کفر و بت‌پرستی وجود دارد، جهاد ادامه دارد لذا تا زمانی که طاغوت و بت‌پرسی در جهان باشد، جنگ بین کفر و ایمان نیز خواهد بود و این تا رسیدن به وحدانیت جهانی و صلح پایدار ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان گفت: با توجه به جنگ‌های جهانی گذشته، بیش از 40 میلیون نفر کشته شدند و این کشتار به واسطه زیاده‌خواهی و قدرت‌طلبی دنیای مدرن شکل گرفت که تمدن غرب طی سال‌ها دنبال ایجاد ثبات ایدئولوژیک خود بود.

وی با عنوان اینکه تا توحید حاکم نشود نزاع و درگیری وجود دارد، اظهار داشت: روح ظاهری تمدن غرب، مبتنی بر دینداری است درحالیکه روح باطن آن، ایدئولوژی مدرن بوده و بر اساس آن، فلسفه و علم در غرب، شکل گرفته است. 

آیت‌الله میرباقری با اشاره به جنگ حاضر حاکم بر جهان اشاره کرد و گفت: غرب می‌خواهد ایدئولوژی خود را بر جهان حاکم کند و این ایدئولوژی به صورت آشکار ضد خداست لذا جنگ علیه اسلام به راه انداخته‌اند و درصدد نابودی تفکر اسلام هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان گفت: آنها در دنیای اسلام نفوذ کرده‌اند و معتقدند باید تفکر بشر تغییر کند تا بتوانند به اهداف خود برسند. طرفداران مدرنیسم خودشان اعتراف کردند تا خدا در غرب نمرد، پیشرفت در غرب حاصل نشد و فیلسوفان تمدن جدید با سیاست دینمدارانه وارد عرصه شدند و بیش از اینکه دنبال مکتب باشند، دنبال تبلیغ ایدئولوژی خودشان هستند.

آیت الله میرباقری گفت: غرب گرچه در ظاهر خوب است اما باطن آن نفوذ ایدیولوژی طاغوت و کفر است و می‌خواهند با جلب نگرش مردم به سمت و سوی غرب، دین دنیاپرستی خود را جهانی کنند.

وی با عنوان اینکه منکر وجود انسان‌های موحد در غرب نیستم، اضافه کرد: ملت ایران برای جلوگیری از بت‌پرستی مدرن انقلاب کردند و اولین قدم عبور امواج اسلامی از مرزهای ایران است لذا بعد از انقلاب اسلامی، معیار قدرت، ایمان شد.

آیت‌الله میرباقری گفت: دشمنان با حملات خود ما را قدرتمندتر کرده‌اند و با توجه با پول هنگفتی که آمریکا از مدیترانه تا باب‌المندب هزینه کرد در اصل خود را تضعیف و ما را قدرتمندتر کرد و بی‌تردید در جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌هایی که ایجاد کرده نیز ما قدرتمندتر می‌شویم. نمی‌توان با تقلید از شرق و غرب پیشرفت کرد و نباید شک کرد اراده مردم در استقامت و آزادگی است.

وی با اشاره به اهداف آینده انقلاب اسلامی گفت: در دهه پنجم، نیازمند انسجام گسترده بر محور هدایت رهبر حکیم و فرزانه هستیم که شامل شجاعت و ایستادگی است. همچنین لازم است موضع خود را در برابر تمدن مدرن غرب با شفافیت، مشخص کنیم. علی‌رغم موافقت با پیشرفت و تکنولوژی، صددرصد با مدرنیسم، مخالفیم. باید بدانیم خبری در غرب نیست و نباید غرب را از دریچه پیشرفت تکنولوژی ارزیابی کنیم چراکه این ظاهر است و باطن چیز دیگری است.

نماینده مردم کرج در مجلس خبرگان گفت: جوانان کشورمان باید بدانند آینده مردم در دست آنهاست. نسل انقلابی در حال شکل‌گیری است و هر کس دلش برای ملت و مردم ایران می‌سوزد و قلبش برای آزادی ملت می‌طلبد باید فریب غرب را نخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز