خبرگزاری کار ایران

بزودی صورت خواهد گرفت؛

بهره‌برداری از نخستین پل شیشه‌ای ایران در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۶۲

استاندار اردبیل از بهره برداری نخستین پل شیشه‌ای ایران در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنامجو با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذار این مجموعه گفت: هفته آینده دستگاه‌های اجرایی مربوطه در مجموعه پل هیر حضور می‌یابند تا مشکلات و موانع این پروژه برطرف شود.
 
وی بیان کرد: با راه‌اندازی این پروژه گام اساسی در توسعه گردشگری استان برداشته می‌شود و این پروژه‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت هستند.
 
بهنامجو بیان کرد: توسط نوبخت معاون رئیس جمهور اعتبارات خوبی به راه‌آهن اردبیل، سد گیوی و پروژه‌های در حال اجرایی استان اختصاص یافت و بی‌شک با هزینه‌کرد این اعتبارات تحول عظیمی در ساماندهی جاده‌های مواصلاتی استان و تسهیل عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل اتفاق می‌افتد.
 
وی بیان کرد: مشکلات و موانع شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اهتمام ویژه‌ای در راستای اجرای این پروژه‌ها خواهیم داشت.
 
استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای توسعه بخش کشاورزی و صنعت و معدن استان خبر داد و  گفت: باید بتوانیم در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهیم تا بخش کشاورزی و صنعت و معدن استان شکوفا شود.
 
بهنامجو گفت: انتظار می‌رود سازمان میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن استان پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی خود و فعالیت‌های خود را ارائه دهند تا برنامه‌ریزی اساسی برای فعال‌سازی پروژه‌های راکد و نیمه‌راکد داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز