خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی:

مشارکت مردم در اجرای طرح اطعام فاطمی بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۹۶

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی مشارکت مردم در اجرای طرح اطعام فاطمی را بسیار ارزشمند دانست.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی با حضور در محل اجرای طرح اطعام فاطمی و پخت ۱۳۵ دیگ شله در میدان شهدای مشهد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به تمام عزادارانی که امروز در طرح اطعام فاطمی مشارکت دارند، خداقوت می گویم.

وی افزود: تعداد زیادی از مشتاقان حضرت فاطمه زهرا (س) امروز کار بسیار ارزشمندی را آغاز کردند که ثواب بسیار زیادی دارد. امروز حضور پیدا کردیم تا ضمن عرض خداقوت در این کار بسیار ارزشمند و پرثواب مشارکت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همکاران ما در این ایام در عرصه امنیت کنار عزاداران حضور دارند.

همچنین آیت الله محمد هادی عبدخدایی با حضور در محل اجرای طرح اطعام فاطمی و پخت ۱۳۵ دیگ شله در میدان شهدای مشهد اظهار داشت: امیدواریم خدمات شما در طرح اطعام فاطمی مورد توجه حضرت فاطمه (س) قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمات شما مشارکت کنندگان در این طرح بسیار ارزنده و طرح اطعام فاطمی طرح انفاق به مردم و در مسیر حضرت زهرا (س) است، تصریح کرد: طرح اطعام فاطمی و پخت ۱۳۵ دیگ شله جنبه انسانی و دینی دارد که در آن نیازمندان اطعام می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: افرادی این غذاهای نذری را برای تبرکی مصرف می کنند و افرادی نیز از روی تبرک و نیاز، لذا امیدواریم این طرح سالیان سال ادامه داشته باشد.

گفتنی است، ۱۳۵ دیگ شله نذر حضرت فاطمه زهرا(س) در طرح اطعام فاطمی و همزمان با روز شهادت آن حضرت با همت هیات های مذهبی مشهد مقدس پخت شده و در مناطق کم بر خوردار شهر توزیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز