خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی جشنواره فجر شیراز:

جلوی اکران فیلم متری شش و نیم در شیراز گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۱۲

دبیر اجرایی جشنواره فجر شیراز گفت: به‌دلیل مشکلات بین نیروی انتظامی و عوامل فیلم، اکران متری شیش و نیم در شهرستان‌ها متوقف شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر شیراز قرار بود فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی از ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در تالار حافظ به نمایش در بیایید اما در فاصله چند ساعت تا اکران از سوی دبیرخانه جشنواره تهران، اکران متری شیش و نیم لغو شد.

محسن خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت: روز نخست جشنواره تهران هم اکران فیلم متری شش و نیم متوقف شد اما با تعامل عوامل فیلم و نیروی انتظامی، متری شیش و نیم به جشنواره بازگشت و حتی در هنر شهر آفتاب شیراز هم اکران شد.

 وی ادامه داد: متاسفانه توافقات و تعهداتی که مابین گروه تولید فیلم و نیروی انتظامی انجام شده بود بعد تازه‌ای پیدا کرد و اختلافات دامنه‌دار شد به شکلی که از اکران فیلم متری شیش و نیم در اهواز، شیراز، اصفهان و مشهد جلوگیری شد.

 خباز ادامه داد: تمام گردانندگان جشنواره فجر شیراز در تلاش هستند که بتوانیم این فیلم را به جدول جشنواره برگردانیم، چون یکی از خواسته‌های جدی مردم و مخاطبان شیرازی نمایش فیلم است و متاسفانه جلوگیری از نمایش فیلم فقط در شهرستان‌ها صورت گرفته که این عین تبعیض است.

 مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز تصریح کرد: ما برای تماشاگرانی که بلیط فیلم متری شیش و نیم را تهیه کردند پیامک ارسال کردیم و از موضوع پیش آمده عذرخواهی کردیم و در خواست کردیم کمی صبور باشند تا مذاکرات ما با دفتر جشنواره تهران به سرانجامی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز