خبرگزاری کار ایران

در روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه جاری؛

سیستم گرون هلم در رشت به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۱۳

نمایش کمدی «سیستم گرون هلم» با بازی هنرمندان مشهوری از پایتخت چون امیرحسین رستمی، الهام پاوه‌نژاد، رضا مولایی و سینا رازانی در رشت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نمایش کمدی «سیستم گرون هلم» بر اساس نمایشنامه‌ای از جوردی گالچران و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در رشت به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با بازی امیرحسین رستمی، الهام پاوه‌نژاد، رضا مولایی و سینا رازانی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ فروردین ۹۴ در رشت اجرا می‌شود.

«سیستم گرون هلم» یکی از جذاب‌ترین نمایشنامه‌های جدید سال‌های اخیر است که بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده است.

این نمایش بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می‌کشد و سیستم درنده خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی هم جامعه بشری را کالبد شکافی می‌کند.

«سیستم گرون هلم» قصه روشنی دارد و از نظر دراماتورژی بسیار منطقی پایه‌ریزی شده است و داستان آن طوری طراحی شده که تماشاچیان را تا آخرین لحظه در هیجان غریبی غرق می‌کند.

ماجرا از این قرار است که چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک شرکت گردن کلفت جهانی چند ملیتی هستند. ما شاهد آخرین مصاحبهٔ مسئولان این شرکت با این چهار نفر هستیم. مصاحبه‌ای کاملا غیرمتعارف با «سیستم گرون هلم» که با شیوه‌های روانکاوانه تحقیر کننده، پرده از روی تمام راز‌ها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیدا‌ها بر می‌دارد.

نمایش «سیستم گرون هلم» با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و به همت آموزشگاه هنرهای نمایشی افرا، گروه تئا‌تر سکوت، گروه تئا‌تر هدایت و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، روز شنبه ۱۵ فروردین در ساعت ۲۱ و یکشنبه ۱۶ فروردین در دو سانس ۱۸: ۳۰ و ۲۱ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانند به ویدئو کلوپ سناتور، کتابفروشی دیبا مراجعه و یا به صورت اینترنتی از سایت گیلان خریداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز