خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

برخی‌ها از خصوصی‌سازی با عنوان رهاسازی یاد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۴۸

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: این تغییرات، تغییرات فرد نیست و باید بدانیم برای برون‌رفت از این شرایط دیگر مدل ذهنی چاره‌ساز نیست. ما شاهد بودیم که در تغییر و تحولی که در معاونان یا استانداری‌ها صورت گرفته افکار نوین را بیشتر جذب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید فرید موسوی در نشست هم‌اندیشی با اقتصاددانان جوان که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: ما امروز باید از جوانان در همه زمینه‌ها استفاده کنیم. شما شاهد بودید که چه مقاومت‌هایی در برابر قانون منع بکارگیری بازنشستگان صورت گرفت اما فراکسیون جوانان پای کار ایستاد و برای نمونه وزارت کشور در بسیاری از استان‌ها از نیروهای جوان استفاده کرد که کار سختی بود اما نمادی از پای کار ایستادن است.

وی ادامه داد: این تغییرات، تغییرات فرد نیست و باید بدانیم برای برون‌رفت از این شرایط دیگر مدل ذهنی چاره‌ساز نیست. ما شاهد بودیم که در تغییر و تحولی که در معاونان یا استانداری‌ها صورت گرفته افکار نوین را بیشتر جذب می‌کنند.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی نباید ناامید شد، اظهار داشت: وظیفه نسل ما این است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و عدالت در میدان باشیم. در حالی که بسیاری سعی می‌کنند ما را ناامید کنند. ما در برنامه‌هایی که در مجلس داریم مانند مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر ارزش افزوده و... از پیشنهادات شما جوانان استفاده می‌کنیم چون تصمیمات شما در آینده تاثیرگذار است و ما نیز موظف هستیم بستر تحقق پیشنهادهای شما را فراهم کنیم. ما در فراکسیون جوانان از شما می‌خواهیم که ما را تنها نگذارید.

موسوی با اشاره به اولویت‌های اقتصادی در سال آتی تصریح کرد: ما سه اولویت را در نظر داریم؛ اول، ارتقای شفافیت در نظام اقتصادی است. دوم، بهبود فضای کسب و کار و سوم، فناوری خصوصی‌سازی است. برای دو مورد اول، کارهای خوبی شده اما در مورد فناوری خصوصی‌سازی هنوز ابهام داریم. هر چند که من در جلسه‌ای که با پوریا حسینی هم داشتم گفتم نمی‌شود که در مورد هر مورد خصوصی‌سازی یک تحقیق و تفحص بگذاریم. برخی‌ها از این خصوصی‌سازی‌ها با عنوان رهاسازی یاد می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم از نظرات شما جوانان در این اولویت‌های اقتصادی استفاده کنیم و نتایج آن را در کارنامه آن مشاهده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز