خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی شهر:

کتابخانه مرکزی مشهد، برای مردم،برای مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۰۴

پس از ۱۹سال تصمیم جدی بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در مدت 4 ماه گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی شهر واقع در بولوار هفت تیر، اظهار کرد: به اتمام رساندن پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی در مدت 4 ماه اتفاق مهمی است و تکثیر پروژه‌هایی بزرگی از این دست تنها به شرط امید و همدلی مسیر خواهد بود.

وی با اشاره به معطل ماندن پروژه به مدت 19 سال، گفت: برای به نتیجه رساندن این پروژه، جلسات متعددی با حضور مدیران شهری و استانی برگزار شد و تصمیم جدی بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در مدت 4 ماه گرفته شد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه تکمیل پروژه نیمه کاره کتابخانه مرکزی ممکن نبود، افزود: فارغ از فرآورده‌ای که در این بین حاصل شد، فرآیند انجام کار قابل توجه و تحسین است و ضرورت دارد فرآیند انجام کار برای سایر پروژه‌های شهر طی 2 سال آینده تکثیر شود.

کلایی با اشاره به دلایل به سرانجام رساندن پروژه در مدت 4 ماه خاطرنشان کرد: پروژه برای مشهدی‌ها و شهر مشهد تعریف شده بود. از این رو فرآیند انجام کار قابل توجه بود در حالیکه اگر سهم جدی از خدمت‌رسانی به مردم در این پروژه وجود نداشت و به عنوان سرمایه‌ای برای شهر شناخته نمی‌شد، چنین امری محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: در اثر پیگیری و جدیت مدیرکل کتابخانه های استان، این موضوع برای همه مدیران و دست اندرکاران امر جا افتاد که این پروژه برای مردم تعریف شده و باید به نتیجه برسد. شهردار مشهد بیان کرد: نکته مهم دیگر آن است که بر سر اجرای پروژه همدلی وجود داشت و باید با این همدلی و الگوی موجود، پروژه‌های بسیاری به اتمام برسد. کلایی خاطرنشان کرد: در واقع هر کدام از مدیران شهری و استانی می‌توانستند عذری بیاورند و خود را از بدنه جدا کنند تا پروژه همچنان بعد از 19 سال نیمه تمام باقی بماند. اما مسئولان در جلسات متعدد شرکت کردند و پای کار بودند تا این پروژه نیمه کاره در مدت 4 ماه به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر امید به اتمام کار به عنوان عامل معجزه‌گر در نتیجه بخش بودن اقدامات، تصریح کرد: بخش کالبدی پروژه کم‌اهمیت است. مهم نقش اجتماعی پروژه است و مهمتر از آن همدلی، همکاری و صدق نیت مدیران در اجرای پروژه‌ها است از این رو ضرورت دارد همه در فرصت پیش رو پای کار باشند و با معجزه امید، اتفاقات موثر دیگری شکل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز