خبرگزاری کار ایران

عنایت‌الله رحیمی:

فارس ظرفیت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری شستا دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۲۵

استاندار فارس گفت: مجموعه شستا می‌تواند در حوزه ظرفیت‌های استان از جمله صنعت و بخش گردشگری سرمایه گذاری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، عنایت‌الله رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال استان و بهره‌برداری از ۶۸۷ طرح اشتغالزا به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان استان فارس در مجلس همزمان با آغاز دهه فجر  برگزار شد، اولویت اصلی مدیریت خود را بر اساس تحلیل‌های وضع موجود استان بهبود معیشت، اشتغالزایی و کاهش بیکاری برشمرد و افزود: دستیابی به این هدف نیازمند تقویت زمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

رحیمی تجارت و صادرات خدمات فنی و مهندسی و صدور نیروی کار به کشورهای حوزه خلیح فارس به‌ویژه قطر را امری اثرگذار در حوزه اشتغال دانست و یادآور شد: موافقت نامه‌ای نیز در این زمینه تنظیم شده است.

نماینده‌عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  تفویذ اختیار به استان‌ها راهگشای بسیاری از مشکلات است، عنوان کرد: تفویض اختیار در صنایع و هیات‌مدیره آنها نه تنها برای این صنایع مفید است، برای مردم در استان‌ها نیز اثرگذار خواهد بود.

استاندار فارس همچنین ضرورت تدوین و ابلاغ دستور عمل واحد بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر توسط بانک مرکزی را از ضروریات توسعه اشتغال دانست و افزود: بعضی بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات امتناع می‌کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز